اخبارخارجی

ناکامی یونایتد در جذب رابیوت

 

رابیوت در یوونتوس ماندنی می شود؛منچستریونایتد خرید آدریان رابیوت را به دلیل دستمزد بالای این هافبک لغو کرده است. یونایتد با مبلغ 15 میلیون پوند که با پاداشهایی که در صورت موفقیت این بازیکن در یونایتد تا 20 میلیون پوند افزایش پیدا میکرد با یوونتوس برای رابیوت موافقت کرد، اما منابع می گویند که این ملی پوش فرانسوی خواهان دستمزد “زیادی” است.با این اوصاف رابیوت این فصل نیز برای بیانکونری ها به میدان خواهد رفت.

مادر رابیو، ورونیک، به عنوان مدیر برنامه از طرف پسرش مذاکره می کرد و به دلیل شهرت وحشتناکش، همیشه به عنوان یک مانع بزرگ در بحث ها دیده می شود.

رابیوت در یوونتوس ماندنی شد

جان مورتو، مدیر فوتبال یونایتد، هفته گذشته در تلاش برای بستن قرارداد با رابیوت، پس از توافق یونایتد با یووه در تاریخ 6 آگوست، به تورین رفت تا زمینه انتقال این بازیکن را به اولدترافورد فراهم کند.

ناکامی در این انتقال سه سال پس از آن اتفاق می‌افتد که یونایتد به علاقه خود با پائولو دیبالا، مهاجم وقت یووه پایان داد و دلیل آن دستمزد بالای او بود.

ناکامی در جذب رابیوت، برنامه های یونایتد را بیشتر به هم می ریزد، زیرا مهلت نقل و انتقالات در 1 سپتامبر به پایان می رسد. این باشگاه در تابستان امسال تنها سه خرید انجام داده است و علیرغم جدایی نمانیا ماتیچ و پل پوگبا، هافبک مرکزی جذب نکرده است واین تیم الان با مشکل هافبک روبرو میباشد.حال باید منتظر ماندکه در این وقت محدود ایا یونایتد میتواند هافبکی در شان تیم خود را پیدا کند یا خیر؟

یونایتد هر دو بازی خود را در این فصل مقابل برایتون و برنتفورد شکست خورده است، این برای هفتمین بار است که در 33 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 4 گل دریافت کرده است. یونایتد قعرنشین لیگ است،و در هفته سوم نیز با رقیب سنتی وقدیمی خود لیورپول دیدار خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا