اخبارخارجی

این شوخی تلخ در مورد لئو مسی حقیقت داشت!

نبود مسی و رفتن به لیگ اروپا-بارسلونا با شکست ویکتوریا پلژن با نتیجه 2-4 برای دومین سال متوالی راهی لیگ اروپا شد.

شرایط در لیگ قهرمانان در سال جاری نیز بر وفق مراد بارسلونا پیش نرفت و آنها امشب علیرغم پیروزی 2-4 خارج از خانه برابر ویکتوریا پلژن، باز هم نتوانستند راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شوند. حذف کاتالان ها همان هفته گذشته قطعی شده بود و آنها تنها با پیروزی در مسابقه امشب، سهمیه حضور در لیگ اروپا در ادامه فصل را تضمین کردند.

در دوران اوج بارسلونا و درخشش فوق العاده لیونل مسی بود که برخی هواداران تیم های رقیب از جمله رئال مادرید، افتخارات پیاپی و نمایش های فوق العاده و خاطره انگیز این تیم زیر نظر سرمربیان مختلف را بسته به هنرنمایی ستاره آرژانتینی می دانستند.

آن گروه معتقد بودند روزهای درخشان بارسلونا با جدایی یا خداحافظی لیونل مسی از فوتبال تمام خواهد شد و این طعنه در دو سال اخیر به نوعی به واقعیت تبدیل شده است.

بارسلونا فصل گذشته نیز پایین تر از بایرن مونیخ و بنفیکا راهی لیگ اروپا شد و امسال نیز آنها بعد از کابوس آلمانی و این بار اینتر، در رتبه سوم قرار گرفته و باز هم به لیگ اروپا رفتند. علیرغم سرمایه گذاری فراوان، بارسا نتوانست در اروپا نمایش قابل توجهی ارائه دهد و انتقادات در این مدت از ژاوی افزایش یافته است.

البته آنها در لالیگا صدرنشین بوده و بخت اول قهرمانی محسوب می شوند، اما انگار شخصیت بلوگرانا در اروپا و لیگ قهرمانان هنوز بدون لیونل مسی شکل نگرفته و جای این فوق ستاره آرژانتینی به شدت در ترکیب این تیم خالی است.

جالب اینجاست خود لیونل مسی نیز در اولین فصل حضور در پاری سن ژرمن به هیچ عنوان توفیقی در اروپا نداشته و حذف زودهنگام در یک هشتم را برابر رئال مادرید تجربه کرد. اما در این فصل این ستاره پرافتخار دوباره به روزهای اوج برگشته و پاری سن ژرمن حالا بیشتر از همیشه امیدوار به فتح لیگ قهرمانان برای اولین بار در تاریخ، با درخشش مسی در ادامه فصل است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =

دکمه بازگشت به بالا