اخبارخارجی

پاتر: ناامید هستیم، تساوی نتیجه مورد نظر نبود

20نتیجه بازی ناامید کننده-گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی مدعی شد نتیجه تساوی مدنظر این تیم برابر سالزبورگ نبوده است.

چلسی بعد از اخراج توماس توخل و در اولین مسابقه زیر نظر گراهام پاتر در خانه خود نمایش چندان خوبی ارائه نداده و برابر سالزبورگ 1-1 متوقف شد تا بعد از دو هفته فقط یک امتیاز داشته باشد. گراهام پاتر در پایان این دیدار تاکید کرد بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند و نتایج در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

گراهام پاتر گفت: “ما از این نتیجه تساوی ناامید شدیم، اما بازیکنان چلسی در مسابقه امشب با تمام توان بازی کرده و خیلی خوب روی دروازه حریف حمله کردند. آنها در نیمه اول موقعیت های گلزنی معدودی را از دست دادند، اما در شروع نیمه دوم گل خوبی به ثمر رساندیم و البته در کل از رقم خوردن این تساوی ناامید هستیم. همیشه وقتی دروازه ات باز می شود اتفاقی آزاردهنده رخ داده است، اما به طور کلی عملکرد دفاعی تیم در بازی امشب بسیار خوب بود. جزئیات کوچکی وجود دارد که باید آنها را بهبود ببخشیم.

بازی اول زیر نظر من برای بازیکنان آسان نبود، اما آنها در چند روز گذشته به خوبی به ما واکنش نشان دادند. این نتیجه ای نیست که ما می خواستیم و باید سه امتیاز مسابقه امشب را می گرفتیم، اما ما در ادامه فصل از این بهتر خواهیم شد.

بازیکنان چلسی ستاره هایی باهوش و درجه یک هستند و با تمام توان برای یکدیگر در زمین تلاش کنند. آن‌ها از این نتیجه ناامید شده‌اند، زیرا شرایط آن‌طور که می‌خواستند خوب نبوده و شما می‌توانید این موضوع را احساس کنید. اما این وظیفه من است که به نتایج دلخواه برسم.

ما می دانیم که باید برنده شویم و در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم. ما در شروع یک روند در کنار یکدیگر هستیم. من فقط می توانم در مورد واکنش تیم نظر بدهم، ما مشتاقانه منتظر تلاش و رقابت کردن هستم و هواداران چلسی به این موضوع افتخار می کنند.

این موقعیت مورد نظر ما نیست، اما باید واکنش نشان دهیم و همه چیز به همین سادگی است. در گروه سختی قرار داریم، اما بازیکنان از کیفیت کافی برخوردارند و ما باید نتایج این دو بازی را جبران کنیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا