اخبارخارجی

یولیان ناگلزمان: نتیجه تساوی منصفانه است

نتیجه تساوی منصفانه است- یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل دورتموند از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم مسابقه گلایه داشت.

بایرن مونیخ امشب در خانه دورتموند به مصاف این تیم رفت تا اولین مسابقه دِر کلاسیکر فصل را برگزار کند. شاگردان ناگلزمان نیمه اول را 1-0 پیروز شدند و در نیمه دوم هم ابتدا 2-0 پیش افتادند اما در نهایت دو بار دروازه خود را باز شده دیدند تا با تساوی 2-2 به کارشان پایان دهند.

گل دوم دورتموند که در دقیقه 90+5 به ثمر رسید برای بایرنی‌ها دردناک بود. ناگلزمان در پایان بازی به خبرنگاران گفت بازیکنانش باید در نیمه دوم بهتر دفاع می‌کردند و نباید کسی را جز خودشان سرزنش کنند. او البته گفت تیمش می‌توانسته بعد از جلو افتادن 2-0 از حریف بازی را بکشد اما ترجیح داده بازی روند عادی‌اش را طی کند.

تساوی با دورتموند عادلانه بود؟
قدرت دو تیم در زمین برابر بود ولی ما در نیمه دوم چند فرصت داشتیم و به پیروزی نزدیک بودیم. یعنی می‌شود گفت ما فاصله کمتری با پیروزی داشتیم تا حریف.

ولی در نهایت معتقدم تساوی نتیجه منصفانه‌ای بود. ما بعد از شروع نیمه دوم فرصت زیادی داشتیم و می‌توانستیم بازی را خفه کنیم ولی خوب دفاع نکردیم و همین باعث شد گل بخوریم. تساوی به این شکل برای ما مسلما دردناک است ولی آنطور نیست که بگوییم حق ما صد در صد پیروزی بود. قبل از گل آخر حریف باید بهتر دفاع می‌کردیم.

یولیان ناگلزمان

دی‌لیخت چرا تعویض شد؟
دلیلش ساده است چون او مصدوم شد و باید زمین را ترک می‌کرد. او مشکل رباط دارد. ما در حال حاضر دفاع وسطهای زیادی در اختیار نداریم و نمی‌توانیم دست به ریسک بزنیم. این بود که تعویضش کردیم.

مصدومیت آلفونس دیویس از ناحیه سر
احتمال دارد او دچار ضربه مغزی شده باشد. بازیکن حریف سر او را مثل توپ شوت کرد و عجیب نیست که دچار ضربه مغزی شده باشد. ما چهار ماه پیش در یک دوره مربی‌گری شرکت کردیم و آنجا به ما درس دادند که ضربه با پا به صورت حریف حتما کارت قرمز دارد. نیازی به بحث درباره این مسائل نیست. ولی صد در صد جریمه بازیکن حریف کارت قرمز بود نه کارت زرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا