اخبارخارجی

میلان انتقام چلسی را از آرسنال می‌گیرد؟

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان قصد دارد در صورت پیوستن رافائل لیائو به چلسی، برای پر کردن جای خالی او گابریل مارتینلی را از آرسنال به خدمت بگیرد.

درحالیکه احتمال انتقال رافائل لیائو ستاره پرتغالی میلان، به چلسی امروز در انگلیس مطرح شد و سر و صدای زیادی به پا کرد در ایتالیا گفته می‌شود روسونری در صورتیکه وینگر پرتغالی‌اش را از دست بدهد برای پر کردن جای خالی او از همین حالا مذاکره با آرسنال را آغاز کرده تا گابریل مارتینی، وینگر برزیلی این تیم را راهی میلان کند.

چلسی برای جذب لیائو مصمم به نظر می‌رسد و روزنامه تایمز امروز اعلام کرد تاد بولی، ملک جدید این باشگاه، حتی حاضر است برای خرید او 130 میلیون یورو به میلان بپردازد.

اما خبری که امروز یک رسانه ایتالیایی منتشر کرد هواداران آرسنال را شوکه کرده است. کالچیومرکاتو مدعی است میلان از قبل برای سناریوی از دست دادن لیائو برنامه‌ریزی کرده و با رسیدن پیشنهاد برای او از چلسی، روسونری هم پیشنهاد متقابلی برای خرید گابریل مارتینلی به آرسنال ارسال کرده است.

ا اینکه مارتینلی تا سال 2024 با آرسنال قرارداد دارد ولی کالچیومرکاتو به نقل از منابع نزدیک به میلان می‌گوید روسونری معتقد است در صورتیکه با تمام قوا در مذاکرات روز آخر تلاش کند از شانس خوبی برای راضی کردن توپچی‌ها برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا