اخبارخارجی

نونز به وولورهمپتون پیوست

نونز به وولورهمپتون پیوست،باشگاه لیگ برتری اعلام کرد:نونس هافبک پرتغالی باشگاه اسپورتینگ لیسبون را با شکستن رکورد نقل و انتقالاتی باشگاهی به خدمت گرفته است.
رسانه‌های بریتانیایی گزارش داده اند که متئوس نونس اسپورتینگ پرتغال را ترک می‌کند و با 38 میلیون پوند (45.7 میلیون دلار) به وولوز می‌پیوندد.

باشگاه لیگ برتری روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: “ولوز با ماتئوس نونس، بازیکن پرتغالی از اسپورتینگ لیسبون را با مبلغی رکوردشکن به خدمت گرفت.

نونز به وولورهمپتون پیوست

ولورهمپتون واندررز اضافه کرد که باشگاه نونس هافبک مرکزی 23 ساله را به مدت پنج سال در استادیوم مولینوکس نگه خواهد داشت. این قرارداد برای یک فصل دیگر قابل تمدید است.این در حالی است که تیم های قدرتمند سیتی و لیورپول هم این بازیکن جوان را تحت نظر داشتند.

جف شی،رئیس وولوز پس از به خدمت گرفتن نونس گفت :ماتئوس با اسپورتینگ دو فصل عالی را در سطح اول در پرتغال سپری کرده است ،او در تیمی بازی میکرد که به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین تیم‌های فوتبال جهان شناخته می‌شود، بنابراین ما خوشحالیم که او لیگ برتر و وولوز را به عنوان گام بعدی برای ادامه حضور حرفه ای خود انتخاب کرده است. رئیس وولوز می‌گوید: «امیدوارم باز ی او به مانند یک حرفه‌ای،فوق‌العاده باشد.»

وی در دوران دو ساله خود در باشگاه لیسبون،به آنها کمک کرد تا دو جام لیگ پرتغال و یک سوپرکاپ پرتغال را کسب کنند.آخرین قهرمانی اسپورتینگ در لیگ پرتغال در سال2021 بود.

نونس در پست هافبک مرکزی برای تیم اسپورتینگ101 بازی انجام داد و 8 گل زد و 9 پاس گل نیز داد.

نونس، اصالتی برزیلی دارد و از شهر ریودوژانیرو می باشد،ولی وی برای زادگاهش پرتغال بازی می کند و انتظار می رود که یکی از بازیکنان کشورش در جام جهانی 2022 باشد که قرار است از 20 نوامبر در قطر آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا