اخبارخارجی

هازارد: می‌شود کاپیتان نیمکت‌نشین شود؟ چرا که نه!

نیمکت نشینی هازارد در جام جهانی-ادن هازارد، ستاره تیم ملی بلژیک، می‌گوید با اینکه با تمام وجود دوست دارد برای کشورش در جام جهانی بازی کند اما اگر لازم باشد نیمکت‌نشینی را خواهد پذیرفت.

ادن هازارد در 10 سال گذشته یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان تیم ملی بلژیک بوده است. اما ناکارآمدی و مصدومیت‌های پیاپی او از زمان پیوستن به رئال مادرید و عدم حضورش در بازی‌های رئال مادرید باعث شده جایگاه او در تیم ملی در جام جهانی قطر در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

تا جایی که روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، اخیرا در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره ادن هازارد گفته بود فیکس بودن او قطعی نیست و ستاره بلژیکی می‌داند که حضورش در ترکیب اصلی منوط به آمادگی کامل است.

هازارد امروز و در آستانه پرواز بلژیکی‌ها به قطر برای حضور در جام جهانی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت هر چند با تمام وجود می‌خواهد با پیراهن ملی کشورش به میدان برود ولی اگر به صلاحدید سرمربی لازم باشد روی نیمکت بنشیند با این موضوع کنار آمده و آن را درک خواهد کرد.

نیمکت نشینی هازارد در جام جهانی

ستاره بلژیکی رئال مادرید گفت:” اگر بگویم در رئال شرایط خوبی دارم و توانسته‌ام موقعیتم را به خوبی مدیریت کنم دروغ گفته‌ام. خیلی دلم می‌خواهد با پیراهن بلژیک بازی کنم و نشان بدهم که می‌توانم ولی اگر قرار باشد نیمکت نشین باشم این را درک می‌کنم.

در رئال مدتی است به ندرت فرصت بازی پیدا کرده‌ام ولی این اواخر حتی یک تمرین تیم را از دست ندادم. این کافی خواهد بود؟ نمی‌دانم. این را می‌دانم که لئاندرو تروسار فصل درخشانی را پشت سر گذاشته و اگر لازم باشد روی نیمکت بنشینم تا او بازی کند برایم کاملا قابل درک است چون او لیاقتش را دارد.

مگر می‌شود کاپیتان تیم ملی نیمکت‌نشین شود؟ بله که می‌شود. ولی تصمیم با سرمربی است و اوست که بهترین‌ها را برای تیم انتخاب می‌کند”.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا