اخبارخارجی

نیوکاسل3-3 منچستر سیتی؛هیجان انگیز و نفس گیر

رستگاری در سه دقیقه؛منچسترسیتی در عرض سه دقیقه در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند تا با تساوی 3-3 در سنت جیمز پارک، یک امتیاز مقابل نیوکاسل را بدست بیاورد.

تنها چهار دقیقه طول کشید تا مهمانان از بن بست بازی خارج شوند. سیتی بازی را هجومی تر آغاز کرد و خیلی زود با ارسال زیبای برناردو سیلوا و ضربه نهایی گوندوغان به گل اول رسید. این گل انگیزه شاگردان ادی هاو را دوچندان کرد و آن ها نبض بازی را در دست گرفتند، اتفاقی که تا پایان نیمه اول پابرجا ماند. آشفتگی خط دفاعی سیتی و ضدحملات سریع نیوکاسل در دقیقه ۲۸ به گل منجر شد و آلمیرون دروازه ادرسون را باز کرد، ابتدا آبی ها به هند بودن گل اعتراض کردند اما با بررسی وی ای آر، گل سالم تشخیص داده شد. چرخش دیوانه‌وار برای کلاغها زمانی تکمیل شد که کالوم ویلسون هفت دقیقه قبل از پایان بازی در خانه گل پیروزی را به ثمر رساند. با حرکتی از جانب سن ماکسیمین،سیتیزن ها که ناامید به نظر می رسیدند با شکست راهی رختکن شوند.

رستگاری در سه دقیقه

در آغاز نیمه دوم شرایط بازی به طور کلی تغییر کرد. منچسترسیتی که اصلا دوست نداشت از قافله مدعیان عقب بماند، از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و حتی ارلینگ هالند توپ را به تیرک دروازه نیز کوبید اما باز هم این نیوکاسل بود که به گل رسید،کیران تریپیر که در رده‌های جوانان سیتی بازی میکرد، یک ضربه آزاد عالی را به گوشه‌ی بالای دروازه زد تا هواداران سنت جیمز پارک را به بالا ببرد.

بعد از این گل سیتیزن ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند شروع به آغاز حملات نمودند تا اینکه هالند جشن نیوکاسل را خراب کرد تا سیتی را به بازی بازگرداند. سانتر دی بروین به سمت تیرک عقب توسط رودری به عقب برگشت قبل از اینکه بازیکن نروژی به سرعت واکنش نشان داد و توپ خود را به گوشه تور بالای دروازه چسباند.

تیم گواردیولا تنها به سه دقیقه دیگر برای تکمیل بازگشت خود نیاز داشت. دی بروین دوباره به پاس دهنده تبدیل شد و با یک پاس زیبا از قلب خط دفاعی کلاغ ها،جایی که برناردو سیلوا در کمین بود و  او نیز توپ را با خونسردی به گوشه دروازه ارسال کرد.

از سایر اتفاقات مهم بازی میتوان به دریافت کارت قرمز تریپیر به دلیل خطای تاکتیکی روی دی بروین اشاره کرد که با نظر VAR تبدیل به کارت زرد شد، کمی بعد نیزدر حالی که هالند در موقعیت تک به تک با دروازه بان بود توپ را به پاهای پوپ زد تا در نهایت دو تیم به تساوی 3 بر 3 دست یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا