اخبارخارجی

هازارد خیلی خوب جای بنزما را پر کرد

تونی کروس و تیبو کورتوا در پایان بازی رئال برابر سلتیک، از بازی خوب ادن هازارد تمجید کردند.

رئال مادرید امشب در زمین سلتیک 0-3 پیروز شد و لیگ قهرمانان را قدرتمندانه شروع کرد. برای رئال در این بازی وینیسیوس، لوکا مودریچ و ادن هازارد گلزنی کردند.

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال، که در پایان بازی عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد، گفت:« فضای ورزشگاه عالی بود و هواداران سلتیک به خوبی از تیم‌شان حمایت می کردند. ما هم انتظار یک بازی ساده را نداشتیم و می دانستیم که سلتیک در خانه تیم خطرناکی است. چند روز قبل سلتیک توانسته بود رنجرز را با چهار گل شکست بدهد. آنها واقعا فوتبال خوبی بازی می کردند ولی ما هرگز تمرکزمان را از دست ندادیم. صبور بودیم و با کنترل توپ و میدان توانستیم بر حریف مسلط شویم. سه گل زدیم و به شایستگی برنده شدیم. ما تیمی هستیم که می تواند از هر فرصتی به گل برسد. نمی دانم وضعیت مصدومیت کریم بنزما چطور است ولی هازارد به خوبی جای او را پر کرد و امیدوارم به همین روند ادامه دهد.»

تیبو کورتوا هم گفت:« نیمه اول سخت بود و آنها در زمین خود با قدرت کار را شروع کردند. ما اصلا خوب شروع نکردیم اما رفته رفته بهتر شدیم و مستحق این پیروزی بودیم. خوشبختانه از نظر بدنی ما در شرایط خوبی هستیم. نیمه دوم تعویضی ها نیز عالی کار کردند. ادن هازارد بازیکن بزرگی است و توانست سرعت بازی ما را بالا ببرد. ادن بی شک در کسب پیروزی نقش زیادی داشت. او ثابت کرد می تواند بیشتر بازی کند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا