اخبارخارجی

ارلینگ هالند و خلق رکوردی تازه در تاریخ لیگ برتر

هت‌تریک برای دومین هفته متوالی

هالند و خلق رکوردی تازه_بچه غول نروژی حالا یک غول تمام عیار است

ارلینگ هالند که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر مقابل استون ویلا با هت‌تریک خود باعث پیروزی 4-2 سیتزن ها شده بود، حالا در نیمه اول دیدار با ناتینگهام فارست هم هت‌تریک کرد تا نشان دهد ارزش تک تک یورو هایی که برای خرید او پرداخت شده بود را دارد.

به نقل از Opta، مهاجم نروژی منچسترسیتی حالا در 5 بازی 9 گل و یک پاس گل دارد که رکورد تازه ای در تاریخ رقابت های لیگ برتر است. سرخیو آگوئرو و میک کویین پیش تر در این تعداد بازی 8 گل به ثمر رسانده بودند. او هنوز یک نیمه دیگر هم فرصت دارد تا این رکورد را بهبود ببخشد.

در صحبتی که با وی پس از بازی با ناتینگهام فارست شد گفت:

شب شگفت انگیزی بود و واقعا دیگر حرفی برای گفتن ندارم. من عاشق بازی کردن برای منچسترسیتی هستم و شما می توانید این حس را در من ببینید و در حال حاضر شرایط فوق العاده است. همان نمایشی که در دیدار مقابل کریستال پالاس ارائه دادیم را امشب تکرار کنیم و همه چیز معطوف به جریان بازی بود. تا اینجا که دوران حضورم در منچسترسیتی بسیار خوب بوده و بنابراین من شکایتی در مورد هیچ چیز ندارم.

سعی می کنم تا جایی که می توانم به حرف های پپ گواردیولا گوش کنم. بازیکنان شگفت انگیزی در رختکن سیتی وجود دارند که بدون آنها نمی توانستیم گل های فراوانی به ثمر برسانیم. ما همین حالا نیز خیلی خوب بازی می کنیم، اما در ادامه حتی بهتر هم خواهیم شد. مهم ادامه دادن به این مسیر است. دیدارهای زیادی در ادامه فصل پیش رو خواهیم داشت و ما باید تا جایی که می توانیم از بازی کردن لذت ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 2 =

دکمه بازگشت به بالا