اخبارخارجی

ختافه 0-1 رئال مادرید؛ هدیه میلیتائو به آنچلوتی

هدیه میلیتائو به آنچلوتی-رئال مادرید موفق شد با پیروزی مقابل ختافه 22 امتیازی شود و فعلا به صدر جدول لالیگا برود.

در شبی که رئالی ها بار دیگر کریم بنزما را در اختیار نداشتند، این تیم موفق شد با تک گل ادر میلیائو به برتری برسد و بالاتر از بارسا در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که میلیائو روی تیر اول ارسال لوکا مودریچ را قطع کرد و رئال را پیش انداخت.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و اگرچه رئالی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در مقابل، در دقیقه 22 چیزی نمانده بود که ختافه به گل تساوی برسد اما آنخیلری که با پاس کارلس آلنیا صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از کنار دروازه به بیرون زد.
در ادامه باز هم این بازیکنان رئال بودند که بازی را در دست داشتند اما تا دقیقه 39 طول کشید تا یک بار دیگر روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کنند. این بار فده والورده بود که با یک ارسال برای رودریگو موقعیت ایجاد کرد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که سوریا، دروازه بان حریف، حضور داشت.
چهار دقیقه بعد داور برخورد وینیسیوس و لوئیس میلا درون محوطه جریمه ختافه را پنالتی تشخیص داد اما بعد از استفاده از VAR، تصمیمش را تغییر داد. در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم هم با حملات رئال آغاز کرد و در دقیقه 49 همه چیز برای زدن گل دوم این تیم آماده بود اما ضربه رودریگو را سوریا برگشت داد و ضربات اورلین شوامنی و مودریچ هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

هدیه میلیتائو به آنچلوتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا