اخبارخارجی

با بازی رائول خیمنز هم وولورهمپتون 1-0 به تاتنهام باخت.

خمینز نیمه دوم وارد میدان شد اما هری کین تاریخ ساز شد.

پس از مصدومیتی که در پایان جولای متحمل شد، رائول خیمنز مهاجم مکزیکی با وولورهمپتون به زمین بازگشت ، اما او هم حتی نتوانست مانع شکست 1-0 تیمش مقابل تاتنهام شود و هری کین یک گل تاریخی در دقیقه 64 به ثمر رساند.

خیمنز در نیمه دوم بازی واردمیدان شد تا اولین دقایق بازی فصل خود را انجام دهد، اما نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد که تا اینجای فصل پیروز نشده است.

کین در تاریخ لیگ جزیره

ضربه سر کین در دقیقه 64 باعث پیروزی تاتنهام شد و او با رسیدن به 185 گل با تاتنهام و پشت سر گذاشتن سرخیو بازیکن منچسترسیتی ،به برترین گلزن تاریخ لیگ برتر با یک تیم تبدیل شد و همینطور گل کین 1000مین گل تاریخ این تیم بود.

تاتنهام -وولورهمپتون

گرگ ها در نیمه اول کاملاً تسلط به بازی داشتند، اما با وجود فشار، در اختیار داشتن توپ و ورود مداوم به محوطه رقیب،با 12 شوت به سمت دروازه نتوانستند کاری از پیش ببرند.

کین علیرغم اینکه مدام توسط مدافعین مهار شده بودفقط یک فرصت خطر ساز را ایجاد کردو با ضربه سرتوپ را به سمت دروازه شلیک کرد ضربه ای که به خوبی توسط دروازه بان خوزه سا مهار شد.

هری کین در ابتدای نیمه دوم یک بار دیگر با ضربه سر دیگری که به تیر دروازه برخورد کرد، یک بار دیگر موقعیت گل برای تیمش را از دست داد.ودر نهایت

در یک ضربه کرنر، کین برای امتیاز تاریخی و برای پیروزی تیمش صاحب توپ شدو اینبار توپ را وارد دروازه وولور همپتون کرد.

در مقابل، وولور پس از یک تساوی و دو باخت تنها با یک امتیاز باقی ماند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سه =

دکمه بازگشت به بالا