اخبارخارجی

همه چیز اشتباه پیش رفت!

توخل، سرمربی چلسی تجربه ترسناک در لیدز را توضیح می دهد

توماس توخل پس از شکست ۳-۰ چلسی مقابل لیدزیونایتد، از این که تیمش تاوان اشتباهات فردی را پرداخت کرده است، ناامید به نظر می‌رسید.

به گزارش BBC، چلسی با این شکست، حالا از سه مسابقه ابتدایی خود در فصل جدید ۴ امتیاز کسب کرده است. توخل پس از شکستی غیر منتظره مقابل لیدزیونایتد گفت:

هر چیزی که می‌توانست بد پیش برود، بد پیش رفت. ماجرا از روز گذشته شروع شد. ما هواپیمایی نداشتیم که به اینجا بیاییم، بنابراین با اتوبوس آمدیم. بازیکنان می‌توانستند با پرواز خودشان را برسانند ولی کادر فنی مسافتی طولانی را با اتوبوس طی کرد. این روند امروز هم ادامه یافت. ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی را واگذار کردیم؛ همان لحظاتی که به وضوح تیم برتر بودیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. بارها درون محوطه جریمه صاحب توپ شدیم ولی ضربات داخل چارچوب نبود و در نهایت چیزی که لیاقتش را داشتیم نصیب‌مان نشد. سپس از کار خوب‌مان دست کشیدیم. شرایط برای ۱۵ دقیقه برابر بود و در آن مدت ما دو هدیه (به حریف) دادیم.

کالیدو کولیبالی

ما به وضوح تیم برتر بودیم. آن‌ها هر چه دل‌شان می‌خواست انجام دادند. من گل خوردن از روی یک ضربه ایستگاهی و گل به خودی (اشتباه مندی) را مرتبط به سبک تیم نمی‌دانم. اسم این‌ها اشتباه است. وقتی کاملا کنترل کار را در دست داریم، این گونه غیرضروری به حریف گل تقدیم کنیم، نمی‌توانیم در بازی‌ها برنده شویم. ما در نیمه دوم به تلاش ادامه دادیم و من از این ناراحتم که در آن نیمه هم باختیم. حریف برخلاف ما، از فرصت‌های نصفه و نیمه‌اش نهایت استفاده را برد.

در برهه‌ای که بازار نقل و انتقالات باز است، همیشه اوضاع به هم ریخته به نظر می‌رسد. ما تصور چنین چیزی را نداشتیم. از این ناراحت هستیم که شروع خوبی داشتیم و فرصت‌های خیلی خوبی هم ساختیم ولی در نهایت به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم. پس از دریافت گل دوم، تقریبا کار تمام شده بود. ما بیش از اندازه روی اشتباهات بزرگ انفرادی گل دریافت می‌کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا