اخبارخارجی

پیام مولر پس از همگروهی با بارسلونا برای لواندوفسکی

توماس مولر در پی تساوی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیام ویژه ای برای روبرت لواندوفسکی ارسال کرد.

  • تساوی بارسا و بایرن در گروه C
  • لواندوفسکی دوباره با مولر همراه می شود
  • ستاره بایرن منتظر چالش است

چی شد؟ بارسلونا و بایرن مونیخ برای دومین سال متوالی در لیگ قهرمانان اروپا در یک گروه قرار گرفتند و همراه با اینتر و ویکتوریا پلژن در گروه C همگروه شدند.

آنها با هم چه صحبتی کردند: مولر پس از قرعه کشی در صفحه  اینستاگرام خود پیامی شخصی برای هم تیمی سابق خود ارسال کرد و گفت: “چه قرعه خوبی برای همه هواداران فوتبال! بیایید فصل لیگ قهرمانان را پر هیجان کنیم.” لوان-گل-اسکی لقبی است که مولر در زمان هم تیمی بودن به لواندوفسکی داده است.

در سه عکس زیر : عکسی که نشان می دهد در این مسابقه، لواندوفسکی برای اولین بار از زمانی که در تابستان امسال از آلیانتس آرنا به نیوکمپ نقل مکان کرد، با بایرن تیم قبلی خود روبرو خواهد شد و در دو تصویر دیگر او پیش از این به تیم آلمانی کمک کرده بود دو پیروزی 3-0 مقابل بارسا در فصل 2022-23 ثبت کند، اما انتظار می رود غول های اسپانیایی این بار مبارزه بهتری را انجام دهند.

لواندوفسکی

برای لواندوفسکی و مولر چه اتفاقی می افتد؟ لواندوفسکی و بارسا روز یکشنبه به بازی لالیگا مقابل رئال وایادولید باز خواهند گشت و بایرن برای بازگشت به بوندسلیگا این هفته مقابل یونیون برلین آماده خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا