اخبارخارجی

گواردیولا در مورد هالند گفت:هیچ کس نمی تواند با او رقابت کند.

اهل ورزش| پپ گواردیولا مدعی شده است که هیچکس با سن مشابه در جهان فوتبال نمی تواند با ارلینگ هالند پس از شروع وحشتناک او در این فصل هیچ کس نمی تواند با او رقابت کند.

هر شک و تردیدی در مورد اینکه آیا هالند می‌تواند خود را با لیگ برتر تطبیق دهد یا خیر، از بین رفته است. این بازیکن 22 ساله در حال از بین بردن هر رکورد گلزنی است و در این فصل موفق شده17 گل به ثمر برساند. فرم عالی او برای منچسترسیتی باعث شده است که او تمجیدهای بی سابقه ای از سرمربی خود دریافت کند.

هیچ کس نمی تواند با او رقابت کند.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی با کپنهاگن  دانمارک گفت: در سن او، هیچ کس نمی تواند با او رقابت کند،” اعداد و ارقام خودشان صحبت می کنند و در داخل – در رختکن – و در زمین، ما چیزهایی را می بینیم که در آنها وجود ندارد. آماری که باعث می شود از حضور او در اینجا احساس خوشحالی کنیم.”

هالند حتی بهتر از آن چیزی است که بزرگترین هوادار من سیتی در ابتدای فصل پیش بینی می کرد. با این حال، ارزش واقعی ورود او در ادامه فصل مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. او برای کمک به گرفتن اولین جام لیگ قهرمانان اروپا به اتحاد با تیم سیتی قرارداد امضا کرده است، جامی که از زمانی که گواردیولا از بارسلونا جدا شد نتوانسته است به آن دست پیدا کند.

هیچ کس نمی تواند با او رقابت کند.

آسمان واقعاً برای هالند آبی است. او نیم نگاهی به شکستن رکورد بیشترین گل در لیگ برتر در یک فصل (در حال حاضر 34 گل) چشم دوخته است، زیرا به نظر می رسد پس از تنها هفت بازی و تعداد گل های زیاد وی بدست اوردن کفش طلای جزیره چندان دور از دسترس نمی باشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا