اخبارخارجی

پرونده خریدهای تابستانی منچستریونایتد بسته شد

هواداران شیاطین سرخ نباید انتظار خبر جذاب دیگری را طی ساعات باقی مانده از بازار تابستانی داشته باشند.

بعید به نظر می‌رسد که منچستریونایتد پس از نهایی کردن انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی آنتونی از آژاکس و جذب قرضی مارتین دوبراوکا از نیوکاسل، ورودی جدیدی در تابستان ۲۰۲۲ داشته باشد.

به گزارش تلگراف، یونایتد قصد داشت قبل از بسته شدن بازار در روز پنجشنبه، یک هافبک دیگر و در صورت فروختن آرون ون بیساکا، یک مدافع راست هم به خدمت بگیرد اما اینک به نظر می‌رسد باقیمانده بودجه آن‌ها، به جذب آنتونی اختصاص یافته است. یونایتد در ابتدا امید داشت آنتونی را در ازای ۶۰ میلیون یورو به خدمت بگیرد ولی در نهایت موافقت کرد تا ۹۵ + ۵ میلیون یورو برای او بپردازد.

یونایتد که همچنین ۶۰ میلیون پوند برای جذب کاسمیرو هزینه کرده است، پول چندانی در اختیار ندارد؛ مگر آن که که طی ساعات باقی مانده اتفاقی غیر منتظره رخ بدهد و شرایط را برای دنبال کردن سایر خواسته‌های اریک تن هاخ مهیا کند. در همین پنجره، بارسلونا سرجینیو دست را به یونایتد پیشنهاد کرد ولی تن هاخ ترجیح می‌داد در صورت جدایی ون بیساکا، سراغ توماس مونیه از دورتموند برود. تن هاخ همچنین هافبک دیگری را هم برای تیمش می‌خواست ولی با توجه به مخارج صورت گرفته، بعید است که او بتواند به گزینه مناسبی در این پنجره دست پیدا کند. واضح است که هیچ شانسی وجود ندارد که یونایتد بتواند به هدف شماره یک خود در خط میانی، یعنی فرنکی دی یونگ برسد.

البته منچستریونایتد در این پنجره هنوز یک دغدغه دیگر دارد و آن آینده کریستیانو رونالدوست که می‌تواند شرایط را تغییر دهد. تن هاخ با تغییر موضع ابتدایی خود، مشکلی با جدایی این بازیکن ۳۷ ساله ندارد ولی تا این لحظه حتی یک پیشنهاد برای این بازیکن، به دست باشگاه نرسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا