اخبارخارجی

ویکتوریا کلن 0-5 بایرن؛ صعودی بی دردسر با خریدهای جدید

بایرن مونیخ بعد از تساوی 1-1 مقابل گلادباخ در هفته قبلی بوندس‌لیگا برای کسب روحیه به کلن رفت تا در اولین بازی فصل جدید جام حذفی، حریف ضعیف‌ خود ویکتوریا کلن را شکست بدهد. شاگردان ناگلزمان در این بازی همانطور که انتظار می‌رفت با ارائه یک بازی برتر موفق شدند حریف را 5-0 شکست دادند و  صعودی بی دردسر به دور دوم رقابتها داشتند.

در دقیقه 35 اولین گل بایرن توسط رایان گراونبرخ، خرید امسال تابستان باواریایی‌ها به ثمر رسید. بعد از یک بازی ترکیبی زیبا از سوی بازیکنان بایرن توپ در مقابل گراونبرخ قرار گرفت تا او با یک شوت پای چپ زیبا اولین گل خود با پیراهن بایرن را به ثمر برساند.

صعودی بی دردسر

در آخرین دقیقه نیمه اول نوبت به ماتیس تل، دیگر خرید امسال تابستان بایرن، رسید تا او هم اولین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر برساند. او با یک بازی ترکیبی با گراونبرخ صاحب توپ شد و با عبور از دو بازیکن حریف با ضربه‌ای کات‌دار توپ را به تور دروازه چسباند.

در دقیقه 53 نوبت به سادیو مانه، یکی دیگر از خریدهای جدید بایرن، رسید تا سومین گل بازی را به ثمر برساند. پاس پای چپ کیمیش به سادیو مانه رسید تا او با ضربه‌ای تمام‌کننده اختلاف را به سه گل افزایش دهد.

در دقیقه 67 بازی تک‌ضرب بازیکنان بایرن بعد از چند پاس‌‌کاری توپ را مقابل پای جمال موسیالا رساند تا ستاره جوان باواریایی‌ها گل چهارم تیمش را وارد دروازه ویکتوریا کلن کند. پاس این گل توسط توماس مولر به موسیالا داده شد.

در دقیقه 82 لروی سانه توپ را برای لئون گورتزکا مهیا کرد تا او با شوتی تماشایی از بیرون محوطه جریمه گل پنجم تیمش را به ثمر برساند تا بایرن صعودی بی دردسر به دور دوم رقابتهای جام حذفی آلمان داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا