اخبارخارجی

ویکتور هوگو هافبک جوان برزیلی که مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته است.

ویکتور هوگو هافبک جوان برزیلی و بازیکن 18 ساله فلامنگو در طول فصل 2022 به یک بازیکن ثابت تبدیل شده است و طبق گزارش ها، نیوکاسل نیز پیشرفت او را زیر نظر دارد.

با توجه به اینکه تنها چند روز به جام جهانی باقی مانده است، هواداران و کارشناسان در سرتاسر جهان شروع به بررسی این موضوع کرده اند که چه کسی می تواند فاتح جام جهانی در 18 دسامبر شود. به نظر می رسد انتخاب مورد توافق در حال حاضر برزیل باشد.

رکورددار 5 قهرمانی، شاید با قوی ترین ترکیب ممکن به قطر می روند و به احتمال زیاد بازیکنان خوبی وجود دارند که توسط تیته به تیم ملی دعوت نشده اند.

اما اگر فکر می کنید که انتخاب برای سر مربیان برزیل در آینده آسان تر می شود، دوباره فکر کنید. نسل فعلی 16 تا 19 ساله این کشور به عنوان بهترین ها در هر جای کره زمین در نظر گرفته می شود، با تعدادی از آنها که قبلاً در تیم های اصلی چه در داخل و چه در برخی موارد در خارج از کشور به شهرت رسیده اند.

ویکتور هوگو هافبک جوان برزیلی

پس شاید جای تعجبی وجود نداشت که پنج برزیلی در ماه سپتامبر در میان 11 نام برتر در فهرست بهترین فوتبالیست های 18 ساله و کمتر از آن ذر فهرست CIES Football Observatory ظاهر شدند.

بالاترین رتبه بازیکنان برزیلی در این لیست متعلق به ویکتور هوگو، هافبک فلامنگو بود که در جایگاه چهارم قرار گرفت و به تاثیرگذارترین بازیکن جوان برزیل تبدیل شد.

اما چه چیزی او را تا این حد خاص می کند؟با اهل ورزش همراه باشید تا به بررسی مشخصات ویکتور هوگو هافبک جوان برزیلی بپردازیم.

جایی که همه چیز برای ویکتور هوگو شروع شد.

ویکتور هوگو در بنتو ریبیرو، محله ای در منطقه شمالی ریودوژانیرو به دنیا آمد که شاید بیشتر به خاطر زادگاه “O Fenomeno“، رونالدو، شهرت دارد.

و به زودی مشخص شد که ویکتور هوگو پتانسیل این را دارد که مسیر مشابهی را همانند مهاجم افسانه ای برزیلی دنبال کند، زیرا پدرش ولینگتون از سه سالگی شروع به آموزش فوتبال به پسرش کرده بود.

ویکتور هوگو هافبک خلاق فلامنگو

ولینگتون  می‌گوید: «از کودکی، یکی از ارکان اصلی که ما به او دادیم نظم و قاطعیت بود و اینکه او باید برخی چیزها را رها کند.

به عنوان مثال، وقتی جوانتر بود، مجبور بود مهمانی ها و تولد دوستانش را کنار بگذارد، زیرا روز بعد باید خیلی زود بیدار می شد، چه برای تمرین و چه حتی بازی.»

در سن شش سالگی، این پسر به اندازه کافی با پای چپ خود توانایی نشان داد که به تیم فوتسال مادوریرا پیوست، قبل از اینکه توسط واسکو داگاما انتخاب شود.

او در آنجا به عنوان یک مدافع چپ بازی می کرد و اولین قدم هایش را از زمین فوتسال به زمین فوتبال می برد، قبل از اینکه فلامنگو در سن 12 سالگی وارد میدان شود و ویکتور هوگو را از شهر ریو خارج کند.

شروع خوب ویکتور هوگو

فلامنگو مشتاق این بود که ویکتور هوگو بیشتر جلوتر بازی کند و پیراهن شماره 10 را در دوران پیشرفتش به او داد زیرا او جام های بی شماری را برای تیم رده سنی نو نهالان باشگاه به دست آورد.

او همچنین قبل از جلب توجه پائولو سوزا، سرمربی فلامنگو، به تیم‌های جوانان برزیل نیز دعوت شد، او نیز به نوبه خود اولین بازی خود را در تیم اصلی در ماه مه مقابل آلتوس در دور سوم کوپا دو برزیل به او داد.

ویکتور هوگو برزیلی

ویکتور هوگو که برای 20 دقیقه پایانی وارد زمین بازی شد و به ژائو گومز پاس گل داد تا در پیروزی 2-1 فلامنگو گل پیروزی را به ثمر برساند، اگرچه در بازی برگشت بود که او واقعاً خودش را به عموم مردم معرفی کرد.

در روز تولد 18 سالگی خود، این نوجوان با ضربه سر در دقیقه 86 گلزنی کرد تا پیشرفت تیمش را در رقابتی که پنج ماه بعد برنده می شد، قطعی کند.

اوضاع ویکتور هوگو چطور است؟

سوزا یک ماه پس از اولین بازی ویکتور هوگو از فلامنگو اخراج شد، اما جانشین او، دوریوال جونیور، مطمئناً در طول دوران حضورش مورد علاقه این جوان قرار گرفته است.

ویکتور هوگو هافبک فلامنگو

دوریوال به جای اینکه او را به عنوان یک شماره 10 بازی دهد، انتخاب کرده است که ویکتور هوگو را به پست هافبک بازگرداند، تا جایگزینی برای آندریاس پریرا بازیکنی که، پس از پیوستن دوباره وی به فولام پس از دوره قرضی‌اش در برزیل باشد.

او در این پست پیشرفت کرد و به یک شروع کننده ثابت در فلامنگو تبدیل شد و همچنین در کوپا دو برزیل  و مسابقات قهرمانی کوپا لیبرتادورس مشارکت داشت.

دوریوال که پیش از این مربی نیمار جوان بود، درباره تاثیر ویکتور هوگو گفت: «نقشی که او بازی می‌کند برای سبک من اساسی است. او از هر نظر درخشان بوده است.»

بزرگترین نقاط قوت ویکتور هوگو چیست؟

سوزا در مورد ویکتور هوگو قبل از ترک ماراکانا گفت: “او توانایی خوبی در تفسیر فضاها دارد، با پشت به دروازه خوب بازی می کند و از نظر بدنی انفجار خوبی دارد.”او خوانش بسیار خوبی از بازی دارد و بازیکنی است که می تواند با یک گل حضور خود را در بازی نشان دهد.

ویکتور هوگو هافبک برزیلی

ممکن است پس از خروج سوزا ،ویکتور هوگو توسط دوریوال یک خط به عقب زمین برگشت داده شده است و این دلیلی باشد که ویکتور هوگو فقط دو بار در این فصل در لیگ گلزنی کرده است، اما همه آن ویژگی های دیگر وقتی بازی او را تماشا می کنید مشخص می شود.

هافبک اصلی برزیلی، از نظر تکنیکی با استعداد است و دارای کنترل نزدیک عالی و محدوده پاس خوب است.

فضایی برای بهبود بازی ویکتور هوگو

خود ویکتور هوگو از تمایل خود برای بهبود تصمیم گیری صحبت کرده است، به ویژه در قسمت یک سوم پایانی زمین، جایی که او تا کنون تنها سه پاس گل در دوران حرفه ای خود ارائه کرده است.

مسائل فیزیکی نیز وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد، اما نگرانی های کمی در مورد توانایی او برای رسیدن به بالاترین سطح وجود دارد.

لوکاس پاکتا بعدی در راه است؟

علیرغم اشتراک زادگاهش با رونالدو و اعتراف به تقلید از نیمار و وینیسیوس جونیور در دوران رشد، ستاره فعلی برزیل دیگری وجود دارد که اکثر هواداران فلامنگو معتقدند ویکتور هوگو می تواند از او تقلید کند.

به دلیل تطبیق پذیری و طرز فکر خلاق او، بسیاری لوکاس پاکتا را در شیوه ای که ویکتور هوگو بازی می کند، می بینند.

لوکاس پاکتا

پاکتا قبل از انتقال به اروپا، در فلامنگو در رده‌های بالا قرار گرفت، جایی که برای لیون درخشید و پس از انتقال تابستانی خود به لیگ برتر، تاثیری مشابه در وستهام ایجاد کرد.

او همچنین قرار است در هفته های آینده برای سلسائو در جام جهانی بازی کند و در میان هواداران فلامنگو این امید وجود دارد که یکی دیگر از آنها بتواند مسیری مشابه را در سال های آینده طی کند.

چه آینده ای در انتظار ویکتور هوگو است؟

مانند تمام استعدادهای جوانی که در فوتبال برزیل ظهور می کنند، شایعات نقل و انتقالات هرگز دور از دسترس نیست و ویکتور هوگو از این نظر تفاوتی ندارد.

از زمان ورود به تیم اصلی فلامنگو، او با رئال مادرید و بارسلونا پیوند خورده است، در حالی که او در میان تعدادی از بازیکنان جوان آمریکای جنوبی است که ظاهراً در رادار نیوکاسل هستند.

ویکتور هوگو هافبک جوان برزیلی

پیشنهادی وجود داشت که کلاغ ها در تابستان پیشنهادی 12 میلیون پوندی برای این نوجوان را در نظر دارند، اما باید دید سایر تیمهای خواستار اروپایی وی حاضرند چقدر برای وی بپردازند.

ویکتور هوگو در قرارداد پنج ساله ای که حتی قبل از انجام اولین بازی حرفه ای خود امضا کرد، بند آزادسازی 100 میلیون یورویی  دارد.

مطالب مشابه:گارانگ کوول،ستاره جوان و آینده دار استرالیایی در نیوکاسل

دیژون کامری استعداد جوان سالزبورگ که با برونو مقایسه میشود!

آریون ابراهیموویچ؛زلاتان جدید دنیای فوتبال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا