اخبارخارجی

پاتریس اورا:رشفورد یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد شد!

به گزارش اهل ورزش پاتریس اورا معتقد است که مارکوس راشفورد پس از زدن صدمین گل خود در منچستریونایتد، خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی خواهد کرد.

پس از اینکه راشفورد صدمین گل خود را برای شیاطین سرخ مقابل وستهام به ثمر رساند، اورا در مورد این بازیکن 25 ساله صحبت کرد و در مورد پتانسیل های او صحبت کرد. این مرد فرانسوی که به تنهایی اسطوره یونایتد است، توضیح داد که چگونه این نقطه عطف می تواند شروعی برای یک حرفه در بالاترین سطح باشد.

رشفورد در کنار مربی

اورا در ستون اختصاصی خود برای Betfair گفت: “من تعجب نمی کنم که او 100 گل برای باشگاه به ثمر رسانده است. او قطعا یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد بود. اما باید به او زمان بدهید.” وی افزود: ناامیدی زیادی در اطراف او وجود دارد زیرا ما می دانیم که او چه توانایی هایی دارد.

“وقتی به زمانی فکر می کنیم که او زیر نظر لوئیس فن خال شروع کرد، می توانید شور و شوق را در آنجا ببینید و نحوه جشن گرفتن او با دوستانش را ببینید. بعدا، ما یک راشفورد داشتیم که به نظر مشغول بود، و به محض اینکه شما این کار را انجام دهید و موفق شوید. یک اشتباه، مردم تو را می کشند و می گویند بازیکن بدی هستی.”

پاتریس اورا:رشفورد بهترین بازیکن دنیا می شود

راشفورد از زمانی که در نوجوانی وارد میادین بازی شده، به ویژه در سال‌های اخیر، دوران پرفراز و نشیبی را تحمل کرده است. مصدومیت با از دست دادن مداوم فرم که منجر به شک و تردید در مورد توانایی و آینده او در باشگاه شد، مصادف شده است، اما رشفورد در این فصل بازگشته است و به نظر می رسد تحت هدایت اریک تن هاخ با زدن 7 گل و سه پاس گل در 15 بازی اخیر منچستر یونایتد احیا شده است.

یکصدگل برای یونایتد یک دستاورد خوشایند برای رشفورد و پاداشی برای فرم درخشان او در این فصل است. اما اگر او بخواهدخود را به تیم  ملی انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت تحمیل کند، هنوز در بازی هایی که تا جام جهانی باقی مانده اند، کار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا