اخبارخارجی

لوریان 1-2 پی‌اس‌جی؛نیمار جور مسی را کشید

به گزارش “اهل ورزش”،دو تیم پاری سن ژرمن و لوریان درهفته چهاردهم رقابتهای لیگ 1 فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری پاریسی ها به اتمام رسید.

پاری سن ژرمن در روزی که لیونل مسی را به دلیل مصدومیت جزئی در اختیار نداشت، به دشواری و با گلزنی در دقایق پایانی موفق شد سه امتیاز دیدار برابر لوریان را به دست آورد.

نیمار و یارانش

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرده و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی پاس اتیکیته، نیمار در مقابل دروازه و در بین دو مدافع لوریان صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق توانست دروازه این تیم را باز کند.

در اواسط نیمه اول لوریان فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشته و موفی در مقابل دروازه پاری سن ژرمن صاحب توپ شد، اما ضربه این بازیکن تحت فشار مارکینیوش دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمار

در دقیقه 42 نیمار روی ریباند یک موقعیت می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او در اختیار مانونه قرار گرفت. سه دقیقه بعد و روی ضدحمله سریع پاری سن ژرمن و ارسال اشرف حکیمی، ضربه اتیکیته از روی خط دروازه لوریان برگردانده شد و نیمه اول با همان برتری 0-1 تیم مهمان به اتمام رسید.

گل مساوی لوریان در دیدار پاری سن ژرمن و لوریان درهفته چهاردهم

لوریان نیمه دوم را بهتر شروع کرد و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. روی پاس لی فی، موفی در مقابل دروازه پاری سن ژرمن صاحب توپ شده و با ضربه ای دقیق از سمت چپ محوطه توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد دوباره مشابه همین همکاری تکرار شد و این بار موفی با حرکت به سمت داخل فاصله ای تا زدن گل دوم خود و تیمش نداشت، اما ضربه این بازیکن به دیرک دروازه پاری سن ژرمن برخورد کرد.

گل پریرا در بازی پاری سن ژرمن و لوریان درهفته چهاردهم

اما در دقیقه 81 این تیم کریستوف گالتیه بود که به گل دوم دست یافت. ارسال دقیق نیمار در مقابل دروازه به دانیلو پریرا رسید و او موفق شد با یک ضربه سر دقیق، دروازه لوریان را باز کند. در ادامه تلاش لوریان برای زدن گل تساوی اثربخش نبود و در نهایت آنها 1-2 مغلوب مهمان نامدار خود شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا