اخبارخارجی

اسپانیول 1-3 رئال مادرید؛ جادوی دقایق پایانی و بنزما همواره پابرجاست

رئال مادرید از هفته سوم رقابت های لالیگا میهمان اسپانیول است. رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا که با 6 امتیاز از دو هفته نخست شروع خوبی داشته، حالا برای سومین هفته متوالی میهمان بود و در نهایت به سومین برد متوالی در بازی های خارج از خانه دست یافت و به صدر جدول برگشت. کریم بنزما با بریس در دقایق پایانی به درخشش روبرت لواندوفسکی هم پاسخ داد و ناجی تیمش شد.

رئال دو بازی قبلی خود را پیروز شده بود ولی اسپانیول از دو بازی اول خود در لالیگا تنها یک امتیاز داشت. فصل قبل رئال در زمین اسپانیول باخته بود و انگیزه های بالایی برای این مسابقه داشت.

اطلاعات بازی اسپانیول – رئال مادرید

  • تاریخ برگزاری: یکشنبه | 7 شهریور 1401
  • زمان برگزاری: ساعت 00:30 به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه RCDE 
  • داور بازی: ماریو ملرو لوپز
  • گلزنان: وینیسیوس جونیور (’12)، کریم بنزما (’87 و ‘9+90) | خوسلو (’43)
  • اخراج: لکومته (‘5+90)

ترکیب اسپانیول

لکومته؛ اسکار خیل، کالرو، کابررا، اولیوان؛ اسپوسیتو، سرخی داردر؛ روبن سانچز سائز، وینیسیوس سوزا، خاوی پوادا؛ خوسلو

ترکیب رئال مادرید

کورتوا؛ آلابا، رودیگر، میلیتائو، لوکاس وازکز؛ شوامنی، کروس، مودریچ؛ والورده، بنزما، وینیسیوس

گزارش بازی

اولین موقعیت جدی مسابقه روی همکاری تیمی خوب بازیکنان رئال مادرید و پاس در عمق زیبای شوامنی در دقیقه ’12 همراه شد تا وینیسیوس در موقعیت تک به تک با یک بغل پای ساده دروازه را باز کند.

در دقیقه ’19 نفوذ وینیسیوس از سمت چپ به داخل محوطه و ضربه پای راست این بازیکن که با واکنش دروازه بان راهی کرنر شد. دقیقه ’32 ارسال توپ از سمت راست به وینیسیوس رسید و او بعد از کنترل توپ با فکری خوب قصد داشت با ضربه ای چیپ توپ را به گوشه بالای دروازه بفرستد که ارتفاع آن کمی بالاتر بود و بیرون رفت. دقیقه ’42 موقعیت خطرناک برای اسپانیول که ضربه سر کابررا به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ’43 خوسلو، بازیکن سابق رئال مادرید دروازه این تیم را باز کرد؛ ضربه نخست این بازیکن در نبرد با میلیتائو، با واکنش عالی کورتوا دفع شد اما توپ برگشتی با ضربه ای دیگر به تور دروازه چسبید.

کریم بنزما که شب کم فروغی داشت بالاخره در دقیقه ’87 به موقع زهر خود را ریخت؛ ارسال عالی رودریگو از سمت چپ با بغل پای تک ضرب بنزما وارد دروازه شد تا رئال مادرید بار دیگر به 3 امتیاز نزدیک شود.

در دقیقه ‘3+90 خطای دروازه بان اسپانیول به عنوان یار آخر روی دنی سبایوس، بعد از بازبینی VAR به کارت قرمز منجر شد تا میزبان دقایق پایانی را 10 نفره ادامه دهد و خطا داخل قوس محوطه جریمه تشخیص داده شد.

بعد از اخراج دروازه بان اسپانیول، کابررا، مدافع این تیم لباس دروازه بانی پوشید و دیوار دفاعی را تشکیل داد اما در دقیقه ‘9+90 کریم بنزما به زیبایی و در میان نگاه های کابررا ضربه ایستگاهی را به گوشه پایین دروازه فرستاد و بریس کرد تا حساب کار 3-1 تمام شود.

پاسخ بنزما به لواندوفسکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا