اخبارخارجی

پدری با اختلاف، بهترین بازیکن جام جهانی است

پدری بهترین بازیکن جام-جیمی کاراگر تنها 15 دقیقه پس از شروع بازی اسپانیا و کاستاریکا از پدری به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نام برد.

اسپانیایی‌ها دیشب در گام اول خود در جام جهانی 2022 قطر درخشان ظاهر شدند و حریف خود کاستاریکا را 7-0 در هم کوبیدند. 6 بازیکن اسپانیا در این بازی برای تیم‌شان گلزنی کردند اما نبودن نام یکی از ستاره‌های جوان لاروخا در فهرست گلزنان نباید مانع از توجه به نقش استثنایی او در ترکیب تیم لوئیس انریکه بشود.

از همان لحظات اول شروع مسابقه مشخص بود که اسپانیا قرار است با ریتم پدری بازی کند. او از آزمون اعتماد سرمربی‌اش سربلند بیرون آمد و نشان داد چرا به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های خلاق دنیا مطرح است.

هم‌تیمی‌های پدری و به خصوص هم‌تیمی کهنه‌کارش در بارسلونا، بوسکتس، در طول بازی بارها و بارها توپها را او به می‌رساندند و پدری با ارائه یک بازی کارآمد و اقتصادی، بدون آنکه با دویدن زاید خودش را خسته کند در طول 57 دقیقه بارها خط دفاعی کاستاریکا را منهدم کرد و هر وقت اراده کرد به سمت دروازه حریف حمله‌ور شد. پدری در دقیقه 57 تعویض شد تا در ادامه بازی کارلوس سولر به جای او در زمین باشد.

پدری بهترین بازیکن جام

تنها 15 دقیقه از بازی اسپانیا-کاستاریکا گذشته بود که جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس اسکای اسپورتس، توییت کرد:«تا به اینجا و با فاصله، پدری بهترین بازیکن جام جهانی است.»

از بخت بد پدری، او زودتر از تصورات تعویض شد و در پایان با نظر کارشناسان، گاوی عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد.

کارلوس والدراما، اسطوره فوتبال کلمبیا، که این بازی را برای ESPN کارشناسی می کرد نیز در تمجید از پدری گفت:«او را پیش من بفرستید تا یادم بدهد چطور فوتبال بازی کنم.»

بازی بعدی اسپانیا برابر آلمان است و باید منتظر درخشش پدری در آن دیدار حساس باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا