اخبارداخلی

پرسپولیس امروز رسما صاحب ورزشگاه می‌شود

پرسپولیس دارای ورزشگاه اختصاصی شد-مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به این باشگاه امروز نهایی می شود.

باشگاه پرسپولیس در آخرین مراحل تحویل ورزشگاه شهید کاظمی قرار دارد. مدیرعامل این باشگاه با اعلام خبر فوق تاکید کرد که شهردار تهران پیش از تصویب شورای شهر، موافقت خود را ابراز کرده بود.

درویش که میهمان شبکه خبر بود، از دعوت خود به شورای شهر خبر داده و گفت: طبق ملاقاتی که با شهردار تهران داشتیم، ایشان قول دادند که سند به نام پرسپولیس زده شود.  شهرداری مالکیت ما را پذیرفت و اعلام کرد که اول باید در صحن شورا مصوب و به شهردار ابلاغ می شد. شهردار قبل ازاینکه مصوب شود موافقت خود را اعلام کرده بود.

طبق ادعای درویش، مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی امروز رسما به پرسپولیس واگذار خواهد شد. مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه چنین موضوع به نفع شهرداری است افزود: اگر شهرداری بخواهد هزینه های نگهداری این ورزشگاه را پرداخت کند، سالی 10-15 میلیارد هزینه دارد. از این جهت اگر در اختیار پرسپولیس نبود شاید از آن مخروبه‌ای بیش نمی ماند.

پرسپولیس دارای ورزشگاه اختصاصی شد

البته باشگاه پرسپولیس در صورت نهایی شدن واگذاری این ورزشگاه باید فکری به حال شرایط نه چندان خوب آن کنند. ورزشگاه شهید کاظمی به دلیل استفاده بیش از حد و خرابی زمین، با مشکل مواجه شده و این مساله تمرینات پرسپولیس را دچار اخلال کرده است. چنین موضوعی اعتراض بازیکنان و کادرفنی را هم به دنبال داشته است. حال باید دید باشگاه پرسپولیس بعد از نهایی شدن کار، چه برنامه‌ای برای بهتر کردن اوضاع خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 12 =

دکمه بازگشت به بالا