اخبارداخلی

پرسپولیس-فولاد نبرد برای برد

پرسپولیس 0-0 فولاد/امتیازها را تقسیم کردند

بازی پرسپولیسفولاد خوزستان نبرد برای برد از ساعت 20:30 آغاز شد و درنهایت هم برنده نداشت،پرسپولیس به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی در حضور تماشاگران با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی (تمیروف دقیقه 1+90)، سعید صادقی(محمد عمری دقیقه 78)، سروش رفیعی، مهدی عبدی( حامد پاکدل دقیقه 78)

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر نت، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سعید آقایی(حیدریه دقیقه 86)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری(علیرضا کوشکی دقیقه 86)، محمد آبشک( عبدالله زاده دقیقه 90)، وریا غفوری(پاتوسی دقیقه 62)، احسان پهلوان، مجید علیاری(علی قربانی دقیقه 90)

سرمربی فولاد خوزستان: جواد نکونام

کریستوفر نت

کارت زرد: علی نعمتی دقیقه 16 – محمد آبشک دقیقه 21 – مهدی ترابی دقیقه 2+45 – حسین کعبی دقیقه 4+45

کارت قرمز: علیرضا کوشکی دقیقه 7+90

گل ها: –

این اولین بازی در فصل جدید با حضور هواداران است و هوادارن پرسپولیس استقبال ویژه‌ای از این رقابت داشته‌اند.

پرسپولیس در بازی مقابل فولاد هم نتوانست مقابل تیم جواد نکونام به گل برسد تا این تیم در 180 دقیقه ابتدایی لیگ برتر هیچ گلی را به ثمر نرسانده باشد و اوضاع هجومی این تیم در شرایط خطرناکی قرار داشته باشد. پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن مالکیت توپ بالای 70 درصد داشت و با این میزان مالکیت توانست تنها امیدگل 0.73 را خلق کند و در این شرایط هم نتوانست توپی را وارد دروازه شاگردان تارتار کند.

در سیستم امروز پرسپولیس، یحیی گل محمدی از دابل پیوت کمال کامیابی نیا و سرلک استفاده کرد و این شکل از بازی پرسپولیس از محافظه کاری بیشتری نسبت به سیستم 4-4-2 خطی این تیم دارد. ظاهرا اولین مشکل این روز های پرسپولیس عدم حضور مهاجم تمام کننده در ترکیب این تیم است و باید در ادامه فصل یحیی گل محمدی استراتژی درستی برای حل این قضیه داشته باشد.

در سوی مقابل تیم پرسپولیس همنان گلی را هم دریافت نکرده است و این قضیه به خوبی نشان می دهد که ساختار دفاعی این تیم در شرایط مناسبی قرار دارد اما ظاهرا پرسپولیس برای استفاده کردن حداکثری از خرید های جدید خود هم از سیستم همیشگی اش فاصله گرفته است و هم همچنان نتوانسته است ترکیب مناسب خط حمله خود را پیدا کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 8 =

دکمه بازگشت به بالا