اخبارخارجی

هالند: بزرگترین آرزویم این است که از پنج لمس توپ پنج گل بزنم

ارلینگ هالند به بررسی های دقیق در مورد سبک بازی اش پاسخ داد و می گوید بزرگترین آرزویش این است که از پنج لمس توپ پنج گل به ثمر برساند.

اهل ورزش | ضعف لمس توپ هالند همواره در کانون توجه بوده است اما این مهاجم دوباره مقابل دورتموند گل زد و او یکی از گلزن ترین بازیکنان اروپا در این فصل بوده است.

هالند پس از گلزنی با منچسترسیتی در برابر باشگاه سابق بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، به بررسی های دقیق درباره میزان مشارکت او در بازی‌ها پاسخ داد. این بازیکن نروژی در نیمه اول تنها 11 لمس توپ داشت اما با این حال با تنها فرصتی که در بازی داشت در دقیقه 84 با به ثمر رساندن یک گل درخشان تمام تیترها را به خودش اختصاص داد.

 پنج لمس توپ پنج گل

ارلینگ هالند به بین اسپورت گفت:

شاید مردم صحبت کنند که من به اندازه کافی توپ را لمس نمی کنم و یا حرف های دیگری در مورد من میزنند، اما من به این صحبت ها اهمیتی نمی دهم. می دانم که قرار است چه کار کنم، چه کاری باید انجام دهم و این دقیقاً همان چیزی است که باید انجام دهم. من امروز در یک مسابقه سخت بودم و این دقیقا همان کاری است که به انجام آن ادامه خواهم داد. رویای من این است که با پنج لمس توپ پنج گل را به ثمر برسانم. این بزرگترین آرزوی من است.

 پنج لمس توپ پنج گل

هالند در حال حاضر تاثیر زیادی در لیگ برتر داشته است و تنها در شش بازی 10 گل به ثمر رسانده است، اما سبک بازی او نیز مورد بررسی قرار گرفته است. این مهاجم در پیروزی 4-0 مقابل بورنموث تنها 8 بار توپ را لمس کرد و بحث هایی را برانگیخت که آیا عدم لمس او بر رشد او تأثیر می گذارد یا خیر. با این حال، بعید است که هواداران منچسترسیتی به لمس توپ تیم پپ گواردیولا اهمیت دهند.

هالند اکنون در 21 بازی در لیگ قهرمانان اروپا 26 گل به ثمر رسانده است و میانگین یک گل در هر 62 دقیقه را در رقابت های برتر اروپایی ثبت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا