اخبارخارجی

پولیشیچ:توخل مرا فریب داد

پولیشیچ:توخل مرا فریب داد؛ اهل ورزش | کریستین پولیسیچ گفت که قبل از بازی چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020-2021 مقابل رئال مادرید توسط توماس توخل فریب داده شده است.

پولیسیچ در بازی رفت در مادرید گلزنی کرد و اعتراف کرد که از دستورات توخل در ترکیب تیمش سرپیچی کرده است. پس از آن، او مطمئن شد که در بازی دوم بازی را به صورت ثابت آغاز خواهد کرد، اما در عوض قبل از آمدن به زمین برای دادن پاس گل روی نیمکت رها شده است.

پولیشیچ:توخل مرا فریب داد

پولیسیچ در کتاب جدید خود با عنوان «کریستین پولیسیچ: سفر تا کنون من» می نویسد، آنچه قبل از آن بازی اتفاق افتاد برای من بسیار ناامیدکننده بود. «بازی اول واقعاً خوب بود و بازی بعدی ما مقابل فولام در لیگ بود. توخل به من گفت که برای بازی برگشت به من استراحت می دهد و در نتیجه در بازی فولام حتی یک دقیقه هم بازی نکردم.

“سپس در روز بازی برگشت، توخل به من گفت که نظرش تغییر کرده و با کای [هاورتز] می رود. صادقانه بگویم مات و ناامید شدم. فکر می کردم شروع کردم و مهمتر از همه، او موفق شد قبلاً به من اطمینان داده بود که می‌خواهم شروع کنم. بنابراین تا زمانی که او من را در 25 دقیقه باقی‌مانده بازی به میدان آورد، من خیلی احساس ناامیدی کرده بودم.»

این حرفهای پولیشیچ که رابطه بین توخل و پولیشیچ را ارائه می‌کند، با گزارش‌هایی که می‌گویند زمانی که توخل در اوایل این فصل اخراج شد، این رابطه شاگرد و استادی را از بین برد. استخدام توخل در ابتدا به عنوان یک خبر خوب برای پولیسیچ تلقی می شد زیرا وی با این مربی در بوروسیا دورتموند کار کرده بود، اما او خود را در اکثر دوره های تصدی خود از گزینه اول آلمانی ها خارج شده میدید.

پولیشیچ:توخل مرا فریب داد

این وینگر در حال حاضر در تیم ملی آمریکا برای بازی های دوستانه مقابل ژاپن و عربستان سعودی حضور دارد. او پس از آن دو بازی پایانی پیش از جام جهانی به چلسی بازخواهد گشت و آبی ها را در روز اول اکتبر که به مصاف کریستال پالاس خواهند رفت همراهی میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا