اخبارخارجی

پپ گواردیولا معتقد است که برناردو سیلوا منچسترسیتی را به مقصد بارسلونا یا پاری سن ژرمن ترک نخواهد کرد

پپ گواردیولا احتمال جدایی برناردو سیلوا از منچسترسیتی را رد کرد و افزود که باشگاه با بارسلونا یا پاری سن ژرمن تماسی در مورد انتقال احتمالی این بازیکن دریافت نکرده است. با این گفته پپ،برناردو ماندنی میشود. این درحالی است که برخی رسانه ها از پیشنهاد 70 میلیون یورویی پاریسی ها برای جذب این بازیکن خبر می دهند که با قیمت درخواستی سیتیزن ها فاصله زیادی دارد.

علاقه بارسا به سیلوا در این تابستان بسیار علنی بود، در حالی که پی اس جی نیز با انتقال به این بازیکن علاقه مند بود، هرچند فران سوریانو، مدیرعامل سیتی اخیرا تاکید کرد که هافبک پرتغالی درخواستی برای ترک باشگاه نداشته است و گواردیولا در آستانه بازی آخر هفته سیتی مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر، اضافه کرد که باشگاه‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن در مورد آینده سیلوا با سیتی در تماس نبوده‌اند و با توجه به اینکه زمان کمی تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، او در ورزشگاه اتحاد باقی خواهد ماند.

برناردو ماندنی شد

گواردیولا در گفتگویی که با خبرنگاران داشت گفت: او اینجا خواهد ماند. بدون شک و قطعا او در این فصل در سیتی باقی میماند.

ما هیچ تماس تلفنی از هیچ باشگاهی در مورد برناردو سیلوا نداریم، بنابراین او می ماند.

این دومین تابستان متوالی است که سیلوا به انتقال و خارج شدن از تیم سیتی ارتباط دارد. سال گذشته، اتلتیکو مادرید علاقه مند بود این بازیکن را به پایتخت اسپانیا بیاورد، اما پیشنهاد آنها به دلیل ارزش کم آن محقق نشد و او به جای آن از یک قهرمانی درخشان دیگر با سیتی لذت برد.

این بازیکن 28 ساله اکنون ششمین فصل حضورش در انگلیس را سپری می کند و تا به امروز 255 بار برای سیتی در تمامی رقابت ها بازی کرده است. او در طول مدت حضورش در اتحاد 10 جام به دست آورده است که مهمترین آنها قهرمانی در لیگ برتر در چهار نوبت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا