اخبارخارجی

پیام جسی مارش به شاگردانش پس از هو شدن توسط هواداران

به گزارش اهل ورزش جسی مارش، سرمربی لیدز یونایتد، پس از اینکه تیمش در نیمه دوم پیروزی 4-3 شنبه مقابل بورنموث در الند رود هو شد، پیامی برای تیمش داشت.

هواداران لیدز در نیمه اول در الند رود پس از دیدن برتری 2-1 بورنموث تیم خود را در زمین بازی هو کردند. سپس میزبان در اوایل نیمه دوم 3-1 شکست خورده بود که  در یک بازی چشمگیر  و کامبک زیبا با نتیجه 4-3 به پیروزی رسیدند. هنگامی که سوت پایانی زده شد لیدز به جایگاه دوازدهم جدول صعود کرد، اعتراضها با تشویق های پی در پی جایگزین شد. مارش بعد از بازی گفت که او در وقت استراحت به بازیکنانش گفته بود که اعتراض ها را نادیده بگیرند و روی کار خود تمرکز کنند.

هواداران لیدز یونایتد

جسی مارش به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: “هواداران حق اظهار نظر و احساسات دارند. همه ما این کار را می‌کنیم. ورزش این را می‌طلبد. تمرکز من کاملاً بر این است که مطمئن شوم تیم قوی است.” “در بین دو نیمه به آنها گفتم که به دلیل جو منفی در ورزشگاه به خود استرس راه ندهند و روی جنبه تاکتیکی چیزی که می خواهیم به ارمغان بیاوریم متمرکز بمانند، بیشتر و بیشتر وارد بازی شویم و پیروز خواهیم شد. ما این کار را انجام دادیم. ”

بازیکنان لیدز یونایتد پس از صحبت های جسی مارش

لیدز در 45 دقیقه ابتدایی نمایش بدی را به نمایش گذاشت و ممکن است احساس خوشبختی کند که با یک گل کمتر از رقیب خود عقب بود. این تیم موفق شد در نیمه دوم شرایط را تغییر دهد تا پیروزی شوکه کننده هفته گذشته مقابل لیورپول را با سه امتیاز حیاتی دیگر دنبال کند.

لیدز از شکست با فاصله دو گل در الند رود به بازی بازگشت تا خاطره بازی با لیورپول را زنده کند زمانی که آنها در نوامبر 2000 زمانی که از حریف خود با دو گل عقب بودند با نتیجه 4-3 مقابل لیورپول پیروز شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا