اخبارخارجی

پیام لستر به چلسی؛فوفانا قابل فروش نیست

آینده مبهم فوفانا؛وسلی فوفانا، مدافع لستر توسط برندان راجرز، مربی تیم لستر،” قابل فروش” تلقی شده است زیرا وی قبلا تایید کرده بود که دو پیشنهاد از طرف استمفوردبریج برای به خدمت گرفتن وسلی وجود دارد..  این مدافع میانی در آستانه پایان نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه چلسی قرار گرفته است،با این حال روباه ها نمی خواهند به یکی دیگر از بازیکنان ستاره خود اجازه دهد که با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات، باشگاه را ترک کند،مگر به قیمتی که مد نظر آنها باشد.

رئیس روباه‌ها نیز می‌گوید:که هیچ پیشنهاد جدیدی برای این بازیکن 21 ساله ارائه نشده است و مجدداً تأکید کرد که آنها علاقه‌ای به ترک او از تیم ندارند.

راجرز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ایده این است که او یکی از بازیکنان تیم لستر است. او برای فروش نیست. اگر چیزی تغییر نکند، انتظار دارم او اینجا باشد.”هیچ چیز جدیدی از آخرین باری که با هم صحبت کردیم وجود ندارد. ما بارها صحبت کرده ایم که آنها گفتگوهای خصوصی هستند. ارتباط ما عادی است.”

آینده مبهم فوفانا

راجرز در پاسخ به این سوال که آیا گمانه زنی ها در مورد آینده این بازیکن فرانسوی روی شروع فصل جدید تیمش تاثیر گذاشته است یا خیر، راجرز پاسخ داد: “نمی توان آن را انکار کرد. همیشه یک دوره دشوار است. فصل شما در حال شروع است، شما سعی می کنید تمرکز داشته باشید و خود را صرف آن کنید. تابستان این واحد جمعی قدرتمند را ایجاد می کند و پس از آن گمانه زنی های زیادی وجود دارد.

“اینها بچه های جوانی هستند و این اولین بار است که برخی از آنها چنین چیزی را تجربه می کنند. ممکن است اختلال ایجاد شود. ایده این است که گروه را متمرکز نگه داریم. لحظه ای که پنجره تمام می شود، همه چیز تمام می شود.”

فوفانا در ماه مارس قرارداد جدیدی را با لستر امضا کرد و او را تا تابستان 2027 با این باشگاه منعقد کرد.این مدافع در سال 2020 از سنت اتین پیوست و بلافاصله به یکی از بازیکنان اصلی تیم اصلی تبدیل شد.با این حال، مصدومیت او را در اکثر فصل گذشته از تیم دور نگه داشت و او تنها 7 بازی در لیگ برتر در فصل 2021-2022 برای لستر انجام داد.

باشگاه لستر امیدوار است که او بتواند برای فصل جدید آماده باقی بماند،وی هر دو بازی اول خود در لیگ برتر را با تساوی مقابل برنتفورد و شکست مقابل آرسنال در هفته گذشته انجام داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا