اخبارخارجی

اینتر 3-1 کرمونزه؛ پیروزی آسان پیش از شهرآورد

اینتر موفق شد در هفته چهارم به پیروزی برسد و در جدول 9 امتیازی شود. نیکولو بارلا ستاره این تیم توانست یک سوپرگل بزند و یک پاس گل ثبت کند.

بعد از شکست در خانه لاتزیو و در فاصله چند روز مانده تا دربی حساس مقابل میلان، اینتر امشب در خانه خود پذیرای کرمونزه بود و توانست با نتیجه 1-3 برابر این تیم به برتری دست یابد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی یک موقعیت ایستگاهی فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه آندره پینامونتی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات اینتر ادامه یافت و این تیم در دقیقه 12 به گل اول دست یافت. ضربه زمینی ادین ژکو از مرکز محوطه جریمه با عکس العمل رادو همراه شد و خوآکین کوره‌آ روی ریباند به راحتی دروازه خالی را باز کرده و گل اول را به ثمر رساند.

پیروزی پیش از شهرآورد

دقایقی بعد ارسال خوآکین کوره‌آ از سمت چپ می توانست اینتر را به گل دوم برساند، اما ضربه چکشی هاکان چالهان اوغلو دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 31 و روی یک ضربه کرنر اینتر فرصت مناسبی برای دو برابر کردن اختلاف دارد، اما میلان اشکرینیار به توپ نمی رسد و رادو با شیرجه ای شجاعانه توپ را دور نمی کند.

اما در دقایق پایانی نیمه اول اینتر به گل دوم دست یافت. ارسال هاکان چالهان اوغلو از سمت چپ با ضربه والی و فوق العاده نیکو بارلا به گوشه دروازه همراه شد و برتری اینتر دو برابر شد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و تیم میزبان با برتری 0-2 به رختکن رفت.

پیروزی پیش از شهرآورد

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در ادامه کرمونزه فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه زانیماچیا از فاصله ای قابل توجه با اختلاف کمی از بالای دروازه نراتزوری به بیرون رفت. در دقیقه 64 دسرس فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه آکروباتیک او دقیق نبود و از بالای دروازه اینتر راهی خارج زمین شد.

دقایقی بعد اینتر صاحب بهترین فرصت برای زدن گل سوم شد، اما ضربه ادین ژکو در دو قدمی دروازه را رادو مهار کرد و ضربه ضعیف لائوتارو مارتینز نیز در ریباند از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 77 اینتر به گل سوم نیز دست یافت. روی پاس نیکو بارلا، لائوتارو مارتینز با جدا کردن خودش از مدافع حریف در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

اما در دقایق پایانی اوکورکه با ضربه ای فنی و دیدنی از پشت محوطه جریمه یکی از گل های خورده کرمونزه را جبران کرد و در نهایت اینتر 1-3 در این بازی به برتری رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =

دکمه بازگشت به بالا