اخبارخارجی

پاتر چراغ سبز را برای بازگشت پولیشیچ به تیم اصلی چلسی روشن کرد

چراغ سبز پاتر برای حضور پولیشیچ؛به گزارش اهل ورزش گراهام پاتر پس از اینکه درباره شانس های کریستین پولیشیچ در تیم اصلی سوال شد،اعلام کرد که تنها  بازیکنان را از روی تجربه خود قضاوت خواهد کرد.

بازیکنانی که قبلاً بر روی نیمکت تیم اصلی چلسی بوده اند – مانند پولیسیچ – این فرصت را خواهند داشت تا اثر خود را روی پاتر بگذارند. سرمربی جدید آبی ها روز شنبه در اولین بازی خود در لیگ پس از بازی های ملی به مصاف تیم کریستال پالاس می رود،در کنفرانس خبری قبل از بازی از او در مورد مهاجم آمریکایی سوال شد.

چراغ سبز پاتر برای حضور پولیشیچ

پاتر می‌گوید: «فکر می‌کنم بازیکنان دوره‌هایی از دوران حرفه‌ای خود را پشت سر می‌گذارند که در آن به هر دلیلی باید کمی رنج بکشند و زمان بازی خود را که می‌خواهند به دست نمی‌آورند و این بخشی از کار است، بخشی از نشانه‌ای برای بودن است.برای یک بازیکن لیگ برتری ساده نیست که در ترکیب اصلی یکی از تیمهای بیگ فور حضور داشته باشد.

“من فقط می توانم در مورد او نظر بدهم که چگونه با من بوده است. واقعاً مثبت است، او پسر باهوشی است، بیان می کند، می داند چگونه خود را بیان کند. گفتگوی من با او خوب و مثبت بوده است، من هیچ کسی را قضاوت نمی کنم. در مورد آنچه در گذشته اتفاق افتاده است، تصمیم خود را خواهم گرفت. امیدوارم فوتبال تصمیم بگیرد.”

چراغ سبز پاتر برای حضور پولیشیچ

در چند هفته اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد پولیشیچ وجود داشته است. او به شدت خواهان جدایی در تابستان از تیم لندنی بود اما موفق به انجام این کار نشد و تا حدودی برای او خوش شانس بود که توخل در اوایل سپتامبر از وظایفش کنار گذاشته شد که در را به روی او باز کرد تا مربی جدید را تحت تأثیر قرار دهد.

با توجه به کمبود زمان بازی او در پایان دوران سرمربیگری توخل، ممکن است چند مسابقه طول بکشد تا پاتر او را به ترکیب اصلی راه دهد. با این حال، مطمئناً چندین فرصت وجود خواهد داشت، زیرا چلسی از هم اکنون تا تعطیلات جام جهانی برنامه پرفشاری را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =

دکمه بازگشت به بالا