اخبارخارجی

چلسی با شرایط شخصی اوبامیانگ موافقت کرد

چلسی با پیر امریک اوبامیانگ به توافق شخصی رسیده است و اکنون باید مبلغ 25 میلیون یورویی بارسلونا (21.4 میلیون پوند / 25 میلیون دلار) را برآورده کند.

چلسی به جذب اوبامیانگ نزدیک‌تر شده و شرایط شخصی با این مهاجم را به توافق رسانده است. بارسا 21.4 میلیون پوند برای بازیکن ملی پوش گابنی می خواهد و مذاکرات بین دو باشگاه به خوبی پیش می رود.

توافق شخصی

اوبامیانگ قرار است یک قرارداد اولیه دو ساله با تیم چلسی با یک سال اضافه دیگر در صورت رضایت باشگاه از او امضا کند. این بازیکن امیدوار است که آینده خود را به سرعت تعیین کند، زیرا او در حال حاضر در یک هتل اقامت دارد که هفته گذشته قربانی حمله به خانه و سرقت شد. توماس توخل، سرمربی چلسی از زمان حضورشان در دورتموند، رابطه نزدیکی با اوبامیانگ دارد و پس از شروعی متزلزل در فصل 2022-23، سرمربی تیم امیدوار است که این ملی پوش گابنی بتواند تحرکی به خط حمله باشگاه اضافه کند.

بارسلونا امیدوار است که جدایی اوبامیانگ و خروج احتمالی میرالم پیانیچ باعث آزادسازی سرمایه شود و به آنها اجازه دهد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم خود را بیشتر تقویت کنند. همچنین آنها مطمئن هستند که برای آلونسو، مدافع چپ چلسی با این تیم به توافق می رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا