اخبارخارجی

چلسی 3-0 ولوز: چلسی پاتر با چلسی توخل فرق می‌کند

چلسی پاتر یا چلسی توخل- چلسی امشب در خانه خود هشتمین بازی‌اش در فصل جدید لیگ برتر را مقابل ولوز انجام داد و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.

چلسی امشب هشتمین بازی خود در لیگ برتر را در خانه‌اش، استمفوردبریج، در مقابل ولورهمپتون برگزار کرد. این دومین دیدار در لیگ برتر بود که چلسی گراهام پاتر را روی نیمکت خود می‌دید. این بازی برای سرمربی انگلیسی چلسی اهمیت زیادی داشت و پیروزی در دومین بازی پیاپی در لیگ برتر می‌توانست محبوبیت او را بین هواداران افزایش دهد.

چلسی از زمان روی کار آمدن گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید این تیم، متعاقب اخراج توماس توخل، دومین بازی خود در لیگ برتر را انجام می‌داد. پاتر هفته پیش اولین بازی خود به عنوان سرمربی چلسی در لیگ برتر را با پیروزی 2-1 مقابل کریستال پالاس پشت سر گذاشته بود.

اولین فرصت جدی بازی در دقیقه 17 توسط چلسی روی دروازه ولوز خلق شد. ضربه جورجینیو با مهار دیدنی ژوزه سا، دروازه‌بان ولوز، دفع شد و در ادامه سانتر آسپیلیکوئتا با اختلافی اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

چلسی پاتر یا چلسی توخل

چلسی به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 32 فرصت دیگری برای گلزنی روی دروازه حریف خلق کرد. شوت عالی پولیشیچ از فاصله نسبتا دور اما با مهار تماشایی ژوسا دفع شد تا دروازه‌بان پرتغالی ولوز بار دیگر ناجی دروازه تیمش شود.

در دقیقه 41 اولین فرصت جدی ولوز روی دروازه چلسی اتفاق افتاد. ترائوره از سمت راست توپ را به دروان محوطه جریمه چلسی فرستاد و ماتئوس نونیز را صاحب توپ کرد اما ضربه سر این هافبک پرتغالی در اختیار کپا آریسابالاگا قرار گرفت تا ولوز نتواند به گل برسد.

درحالیکه نیمه اول می‌رفت به پایان برسد در دقیقه 45+3 میسون ماونت از سمت راست صاحب توپ شد و سانتر تماشایی او با ضربه سر عالی کای هاورتز وارد دروازه ولوز شد تا تیم گراهام پاتر نیمه اول را با برتری 1-0 به پایان برساند.

کای هاورتز

در نیمه دوم اولین فرصت جدی روی دروازه‌ها توسط چلسی به گل دوم این تیم تبدیل شد. کریستین پولیشیچ، بازیکن آمریکایی چلسی، در دقیقه 54 از سمت چپ به طرف دروازه ولوز حرکت کرد و بعد از حرکت یک و دو با میسون ماونت با ضربه‌ای دقیق از زاویه بسته دروازه ولوز را باز کرد.

کای هاورتز

کریستین پولشیچ

کانر گالاگر که هفته گذشته گل پیروزی‌بخش تیمش را مقابل کریستال پالاس به ثمر رسانده بود در دقیقه 80 وقتی صاحب توپ شد با وجود فاصله نسبتا زیاد با دروازه ولوز تصمیم به شوت زدن گرفت ولی این بار شوت محکم او راهی به درون دروازه حریف نداشت.

اما چلسی دست‌بردار نبود و در دقیقه 90 صاحب فرصت درخشان دیگری برای گلزنی شد. آراماندو بروژا که از دقیقه 72 به جای میسون ماونت وارد زمین شد پاس ماتئو کواچیچ را وارد دروازه ولوز کرد تا چلسی در آخرین دقیقه وقتهای قانونی با اختلاف سه گل از حریف پیش بیفتد. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و این بازی خانگی را با پیروزی 3-0 به پایان برساند تا با کسب 16 امتیاز از هشت بازی موقتا در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر بایستد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 7 =

دکمه بازگشت به بالا