اخبارخارجی

چلسی 2-1 لسترسیتی؛ استرلینگ از بحران پیروزی ساخت

استرلینگ ناجی سه شیرها؛ چلسی در روزی که بیش از یک ساعت را به دلیل اخراج کونور گلگر با 10 نفر بازی کرد، در نهایت با دو گل رحیم استرلینگ موفق شد در استمفوردبریج با نتیجه 1-2 لستر را شکست دهد.

چلسی در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال رحیم استرلینگ فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه روبن لوفتوس چک در دهانه دروازه دقیق نبود و با عکس العمل وارد همراه شد. اما در اواسط نیمه اول بود که کونور گلگر، مدافع جوان چلسی با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد و کار این تیم را دشوار کرد.در دقیقه 34 و روی ارسال تیلمانس بود که لسترسیتی می‌توانست گل اول را به ثمر برساند، اما این تیم بدشانس بود و ضربه بارنز به دیرک دروازه چلسی برخورد کرد.

استرلینگ ناجی سه شیرها

دقایقی بعد و باز هم روی حرکت رحیم استرلینگ این بار چلسی فاصله‌ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه محکم ریس جیمز با بدشانسی به دیرک برخورد کرد و این فرصت گلزنی نیز از دست رفت.در ثانیه‌های پایانی نیمه اول جیمی واردی در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه چلسی پیش رفت، اما ضربه او را ادوارد مندی به زیبایی مهار کرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

چلسی در نیمه دوم هجومی ظاهر شده و در دقیقه 47 به گل اول دست یافت. روی پاس مارک کوکوریا، رحیم استرلینگ پشت محوطه جریمه لستر صاحب توپ شده و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف وارد دروازه این تیم شد.

دقایقی بعد و روی ارسال عرضی و مواج مارک کوکوریا بود که رحیم استرلینگ در موقعیتی تک به تک با دروازه قرار گرفت، اما این ستاره انگلیسی بدشانس بود و ضربه زمینی او به دیرک برخورد کرد.

در دقیقه 59 و با ارسال جاستین این لسترسیتی بود که فاصله چندانی تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر بارنز از مرکز محوطه جریمه با واکنش خوب ادوارد مندی همراه شد.

استرلینگ ناجی سه شیرها

دقایقی بعد چلسی موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند. ارسال بی نقص و دقیق ریس جیمز در دهانه دروازه به رحیم استرلینگ رسید و او به‌راحتی موفق شد دروازه خالی لستر را برای دومین بار باز کند.

اما در دقیقه 67 لستر اختلاف را به حداقل رساند. بارنز بعد از یک و دو با جیمی واردی در سمت چپ، در مقابل دروازه چلسی صاحب فرصت شده و با ضربه‌ای دقیق موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

دقایقی بعد جیمی واردی با گذر از سد چالوباه و در ادامه ادوارد مندی در موقعیتی بسیار خوب می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما از دروازه دور شد و در نهایت ضربه این بازیکن به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 87 لستر فاصله‌ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه آیوزه پرز با بدشانسی به دیرک برخورد کرد و این موقعیت فوق العاده از دست رفت تا چلسی در این دیدار دشوار 1-2 به برتری دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا