اخبارخارجی

ژاوی: پیکه اسطوره ماست، چرا او را هو می‌کنید؟

ژاوی: پیکه اسطوره ماست- ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از اقدام هواداران این تیم در هو کردن جرارد پیکه انتقاد کرد.

بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا به مصاف ویارئال رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
این سه امتیاز ارزشمند پس از شکست ابتدای هفته برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو بود که هواداران و کادر فنی این تیم امیدوار هستند که به بازیکنان کمک کند تا بتوانند شرایط را بار دیگر به حالت عادی برگردانند.

ژاوی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردیم، این بار نوبت ما بود. واقعا باید به اتفاقاتی که رخ داده بود واکنش نشان می‌دادیم. پس از شکست برابر رئال در برنابئو و تساوی برابر اینتر روز آسانی نبود. انتظارات از این تیم بالا است. شخصیت، ایجاد فشار خوب، دفاع درست و از همه مهم‌تر حضور خوبی در حمله داشتیم. ما سه گل برابر تیمی زدیم که کمترین گل را خورده بود. در مجموع احساس خوبی دارم.»

سرمربی بارسلونا درباره تغییرات ایجاد شده در تیمش اظهار داشت:« مسئله مهمی نیست. روز یکشنبه هم تغییراتی خواهیم داشت که دلیل خستگی است و چون نیاز به ایجاد فشار داریم. این تیم بازیکنان زیادی دارد و آنها باید فرصت بازی داشته باشند. من همچنین به دنبال تغییرات تاکتیکی مشخصی هستم.»

او با اشاره به هو شدن پیکه اضافه کرد:« در جام خوان گامپر از هواداران بارسا خواستم متحد باشند، چه هواداران، چه هئیت مدیره، چه رسانه‌ها و چه کادر فنی. تنها چیزی که می‌توانم درباره پیکه بگویم این است که او بازی کند یا نه، در رختکن یک الگو و اسطوره است. او با تمام وجود تلاش می‌کند، چه 10 دقیقه در زمین باشد و چه 90 دقیقه. او مثال خوبی از یک کاپیتان است و مردم این را می‌دانند. این کار واقعا درست نبود.»

ژاوی همچنین درباره صحبت‌هایی که بازیکنانش داشته است ادامه داد:« من با آنها حرف زدم و گفتم پیش یا پس از بازی با اینتر و رئال خوب نبودیم و بدترین شرایط را تجربه کردیم. از نظر احساسی فراز و نشیب زیادی داشتیم. امروز همه چیز دوباره خوب به نظر می‌رسید اما روز یکشنبه امتحان دیگری در پیش است. باید آرام و صبور باشیم و خوب کار کنیم. باید محتاط باشیم چون همه چیز تازه شروع شده است.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا