اخبارخارجی

در غیاب کانته و پوگبا: کاماوینگا به فرانسه می‌رسد

کاماوینگا به فرانسه می‌ رسد-مارکا می‌گوید با رسمی شدن غیبت پل پوگبا در جام جهانی به دلیل مصدومیت، حالا راه برای دعوت کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به تیم ملی کشورش باز شده است.

ساعاتی پیش مدیر برنامه‌های پل پوگبا رسما اعلام کرد که این ستاره فرانسوی یوونتوس همچنان مصدوم است و به همین دلیل نمی‌تواند در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش بازی کند.

با کنار رفتن نام پوگبا از تیم ملی، فرانسه به عنوان قهرمان جام جهانی 2018 و مدافع قهرمانی در تورنمنت قطر، یکی دیگر از ارکان مهم خط میانی‌اش را از دست داد. پیش از او مشخص شده بود که انگولو کانته، دیگر ستاره مهم خط میانی خروس‌ها، هم نمی‌تواند در قطر برای تیم ملی فرانسه بازی کند.

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی می‌گوید غیبت اجباری کانته و پوگبا راه را برای دعوت شدن و درخشش ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی این تیم، در جام جهانی قطر باز کرده است. در جام جهانی 2018 که خروس‌ها با خط حمله‌ای متشکل از امباپه و گریزمان و ژیرو بازی می‌کردند کانته و پوگبا مهم‌ترین نقش را در تغذیه آنها داشتند.

 پل پوگبا مصدوم شد

اما دیدیه دشان که باید تا روز 9 نوامبر فهرست اولیه فرانسه را اعلام کند حالا چاره‌ای ندارد جز اینکه به گزینه‌های کم‌تجربه‌تر رضایت دهد. درحالیکه چند ماه پیش دعوت شدن کاماوینگا به تیم ملی غیرممکن به نظر می‌رسید اما حالا می‌توان دعوت از او را قطعی دانست.

به گزارش مارکا بهترین گزینه‌های دیدیه دشان برای دعوت به تیم ملی برای پست هافبک دفاعی کاماوینگا، شوامنی، رابیو، فوفانا و گوندوزی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =

دکمه بازگشت به بالا