اخبارخارجی

پیوستن کاوانی به والنسیا

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ کاوانی خواهان بازی در لالیگا است و پیشنهاد دو ساله والنسیا مورد قبول او قرار گرفته است. رئال سوسیداد با پیشنهادی یک ساله به دنبال امضای قرارداد با او بود. کاوانی به زودی بر سر جزییات قرارداد خود با والنسیا به توافق می رسد و سپس در تست پزشکی این باشگاه حاضر می شود. والنسیا و گتوزو از جذب مهاجم سابق ناپولی، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد اطمینان دارند.

کاوانی با کلیات پیشنهاد رسمی والنسیا موافقت کرده و در حال بررسی جزئیات است تا در روزهای آینده، در تست های پزشکی این تیم شرکت کند.

والنسیا با در خدمت گرفتن ادینسون کاوانی رقیب خود در در این نقل وانتقال باشگاه سوسیداد راکه پس از فروش الکساندر ایساک با رقم 70 میلیون یورو، که می توانست با دست پر وارد این رقابت شود تا جای خالی موجود در خط حمله اش را پر کند را شکست داد.

کاوانی در ۳۵ سالگی با کوله‌باری از تجربه راهی مستایا می‌شود. این مهاجم تیم ملی اروگوئه که پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد بازیکن آزاد بود، حالا کاوانی در جمع خفاش‌ها به کارش ادامه خواهد داد. این مهاجم ۱۸۴ سانتی‌متری در دوران حرفه‌ای پر بار خود طی ۶۱۵ مسابقه، ۳۶۰ گل به ثمر رسانده و موفق به ارسال ۷۳ پاس گل هم شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا