اخبارخارجی

گالتیه:مسی،نیمار و امباپه الهام بخش بازی خوب تیم هستند

تمجید سرمربی از ستاره ها؛ برد پرگل تیم پرمهره پاریس که با شکست دادن لیل در استادیوم پیر موروی بدست آمد، تأثیری عالی داشت تا سرمربی پاریس به تمجید از ستارهای تیم بپردازد.

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از اینکه آنها در بازی یکشنبه 7-1 لیل در لیگ 1 از زمین بازی خارج شدند، از مثلث هجومی لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه تمجید کرد. امباپه هت تریک کرد، نیمار دو گل زد. سه پاس گل داد، در حالی که مسی با سومین گل فصل خود در لیگ 1 در فهرست گلزنان این دیدار قرار گرفت.

این برد در شرایطی بدست آمد که ادعاهایی مبنی بر خرابی روابط بین امباپه و نیمار منتشر شده بود،گالتیه بعد از بازی و در کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران جواب داد و به وضوح گفت که از نحوه بازی سه مهاجمش با یکدیگر در لیل راضی است.

تمجید سرمربی از ستاره ها

او گفت: “آرایش تیم با حضور کیلیان امباپه [بازگشت از مصدومیت] تغییر می کند. ما در تلاش هستیم تا بهترین ترکیب ممکن را پیدا کنیم. لئو، کیلیان و نیمار فصل گذشته اینگونه بازی کردند اما در ترکیبی متفاوت.امشب، آنها برای یکدیگر بازی کردند. حتی زمانی که نتیجه بازی قطعی شد، آنها به عقب میرفتند و با هم کار می کردند. من از تمایل آنها برای بازی با هم لذت بردم.

بعد از بازی ما مقابل مون پلیه، من  همه خبرها را دنبال می کردم. اما در اولین جلسه تمرین هفته به سرعت احساس کردم که دیگر این حرفها از تیم خارج شده است، ما یک هفته عالی را از نظر رفتاری که یک تیم باید داشته باشد داشتیم. منتظر بودم ببینم آیا آن هفته عالی با یک مسابقه عالی ارائه می شود یا خیر.که  جواب بله است.

گالتیه همچنین تایید کرد که امباپه به زدن پنالتی های پی اس جی ادامه خواهد داد. بعد از اینکه نیمار در پیروزی 5-2 مقابل مون پلیه از روی نقطه پنالتی ناپدید شد، تنش هایی بین بازیکن فرانسوی و نیمار ایجاد شد.او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود به خبرنگاران گفت: “این کیلیان است.”

برد یکشنبه سومین پیروزی پی اس جی در سه بازی لیگ است و شروع عالی این تیم در رقابت های جدید لیگ 1 را حفظ می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا