اخبارخارجی

گاوی بهترین بازیکن جوان شد

گاوی بهترین بازیکن جوان شد؛در مراسم توپ طلا که در پاریس آغاز شده است اولین جایزه به گاوی، ستاره جوان بارسا رسید و او جایزه کوپا را به عنوان بهترین بازیکن جوان سال دریافت کرد.گاوی، هافبک 18 ساله اسپانیایی بارسلونا بالاتر از بازیکنانی چون جمال موسیالا و ادواردو کاماوینگا به عنوان بهترین بازیکن جوان سال انتخاب شد.

به گزارش “اهل ورزش“، طبق روال مرسوم اولین جایزه‌ای که در مراسم توپ طلا اهدا می‌شود؛ جایزه موسوم به کوپا است. این جایزه هر ساله به بهترین بازیکن جوان سال گذشته تعلق می‌گیرد.

ابتدا 10 نامزد این جایزه به عنوان بهترین بازیکنان جوان در فصل گذشته معرفی شدند. جوان‌هایی که همگی از ستاره‌های مهم فوتبال در فصل جاری هستند و در تیم‌های خود از مهره‌های مهم به حساب می‌آیند.

گاوی بهترین بازیکن جوان شد

نامزدهای جایزه کوپای امسال عبارت بودند از : گاوی – ادواردو کاماوینگا – جمال موسیالا – جود بلینگام – نونو مندس – جوشکو گاواردیول – رایان گراون‌برخ – بوکایو ساکا – کریم آدیمی – فلوریان ویترز.

گاوی بهترین بازیکن جوان شد

رونالدو نازاریو برای اهدای جایزه کوپا روی سن حضور داشت. مریخی نام گاوی را به عنوان بهترین بازیکن فصل معرفی کرد تا این بازیکن 18ساله بارسلونا برای دریافت جایزه‌اش از سن بالا برود. گاوی در صحبت‌هایی کوتاه از خانواده و باشگاه بارسا تشکر کرد و سپس کلیپی از بازی‌های او در یک سال گذشته پخش شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا