اخبارخارجی

گرینوود به تلاش برای تجاوز متهم شد

گرینوود به تلاش برای تجاوز متهم شد.

به گزارش اهل ورزش میسون گرینوود، بازیکن منچستریونایتد به تلاش برای تجاوز جنسی، انجام رفتارهای کنترلی و اجباری و تجاوز که منجر به صدمه بدنی واقعی می شود متهم شده است.

گرینوود در ژانویه امسال دستگیر شد و پس از آن با قرار وثیقه آزاد شد. او همچنین از سوی یونایتد به مدت نامحدود در حین انجام تحقیقات از حضور در باشگاه تعلیق شد.

این بازیکن 21 ساله اکنون پس از بررسی مدارک پلیس شهر منچستر به این جرایم متهم شده است.

گرین‌وود به تلاش برای تجاوز متهم شد

این خبر در همان روز منتشر می شود که گرین وود به اتهام نقض وثیقه خود دستگیر شد.

در بیانیه ای از جانت پاتر، معاون دادستان ارشد دادگاه عالی انگلیس، آمده است: «سرویس دادستانی پادشاهی امروز به پلیس شهر منچستر اجازه داد تا میسون گرینوود، 21 ساله، را به اتهام تلاش برای تجاوز جنسی، انجام رفتارهای کنترلی و اجباری، و تهاجم منجر به آسیب واقعی بدن متهم کند.

هر سه مورد مربوط به یک شاکی است.

«دادستان‌های تخصصی تجاوز جنسی از واحد رسیدگی به پرونده پیچیده CPS North West پس از بررسی پرونده‌ای از شواهد دریافتی از پلیس شهر منچستر، این اتهامات را تأیید کردند.

گرین‌وود به تلاش برای تجاوز متهم شد

اولین حضور متهم در دادگاه روز دوشنبه 17 اکتبر در دادگاه عالی منچستر برگزار خواهد شد.

«سرویس دادستانی پادشاهی به همه علاقمندان یادآوری می‌کند که دادرسی‌های کیفری علیه متهم فعال است و او حق محاکمه عادلانه دارد. بسیار مهم است که هیچ گزارش، تفسیر یا به اشتراک گذاری اطلاعات آنلاین وجود نداشته باشد که به هیچ وجه به این روند آسیب وارد کند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا