اخبارداخلی

ذوب‌ آهن 5 – نفت مسجدسلیمان 1؛ پیروزی درخشان برای گذر از بحران

گلباران نفت توسط ذوب آهن-شاگردان تارتار با نمایشی تحسین‌برانگیز دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را به سود خود به پایان بردند.

در یازدهمین هفته مسابقات لیگ برتر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی‌اش، فولادشهر، به مصاف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رفت و با پیروزی‌ای درخشان کار خودشان در لیگ برتر را در مقطع پیش از جام جهانی به پایان برد.

نیمه اول مسابقه با حملات پردامنه ذوبی‌ها آغاز شد و شاگردان تارتار خیلی زود توسط محمدحسین اسلامی به گل اول رسیدند. در ادامه در شرایطی که آنها می‌توانستند بلافاصله کار را دو بر صفر کنند، ضربه پنالتی صادق صادقی توسط علی محسن‌زاده مهار شد. چند دقیقه بعد اما ذوبی‌ها دوباره صاحب پنالتی شدند و این بار سجاد آشوری دروازه نفت را گشود تا حساب کار دو بر صفر شود. این پایان کار در نیمه اول نبود و حسین شنانی، بازیکن سابق ذوب‌آهن، با یک حرکت تکنیکی و تماشایی بعد از یک دریبل لایی زیبا در محوطه جریمه به آرمان اکوان، توپ را با یک بغل پای فنی به تور دروازه چسباند تا اختلاف به حداقل برسد.

در نیمه دوم مسابقه، حضور نادر محمدی در بازی باعث شد تا ذوبی‌ها مجددا به استفاده از پرتاب‌های این بازیکن روی بیاورند و در یکی از همین پرتاب‌ها، آرمان اکوان گل سوم ذوب را به ثمر رساند. تلاش‌های نفت برای رسیدن به گل دوم در دو ضربه به تیر دروازه خلاصه شد تا اینکه در نهایت در وقت‌های اضافه اسلامی و سالاری با دو گل دیگر، یک شکست تلخ برای رضا مهاجری و تیمش رقم زدند.

گلباران نفت توسط ذوب آهن

هفته یازدهم دوره بیست و دوم لیگ برتر
پنجشنبه 1401/08/06 ؛ ساعت 18:30
ورزشگاه فولادشهر/بدون تماشاگر

گروه داوری: ناصر جنگی، حسن انتظاری، اسماعیل احمدی، عنایت قوچ کانلو/ ناظر: علیرضا کهوری

ذوب‌آهن

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، پوریا پورعلی(83- پویا مختاری)، صادق صادقی، سجاد آشوری(31- محمدامین درویشی(83-سجاد جعفری))، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمد سلطانی‌مهر، محمدعلی فرامرزی، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

نفت مسجدسلیمان

علی محسن زاده، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، حسین شنانی، میثم نقی‌زاده، آریا برزگر، رضا دهقانی، میلاد باقری( 16- علی عبدالله زاده)، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی

سرمربی: رضا مهاجری

🟨 اخطار: 

محمدامین درویشی(6+45)

🥇 بهترین بازیکن:

محمدحسین اسلامی، مهاجم ذوب با به ثمر رساندن دو گل برای تیمش نقش پررنگی در کسب این پیروزی داشت و بهترین بازیکن این میدان بود.

🚨اتفاق ویژه: 

سجاد آشوری، ستاره خط جلوی ذوب، در شرایطی که با یک پاس گل و یک گل تا دقیقه سی بهترین بازیکن زمین بود، بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل مصدومیت تعویض شد تا عملکرد فوق‌العاده‌اش در همان حد خلاصه شود.

⏱لحظات حساس:

دقیقه 8: صادق صادقی، پنالتی به‌دست آمده روی محمدحسین اسلامی را با ضربه‌ای آرام به سمت چپ زد که محسن‌زاده به خوبی تشخیص داد تا پنالتی ذوبی‌ها به این صورت دفع شود.

دقیقه 79: در یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه در کمتر از ده ثانیه، ابتدا پیمان میری و سپس حسین شنانی تیرهای عمودی و افقی دروازه را لرزاندند اما در نهایت نفتی ها از این فرصت ها نتیجه ای نگرفتند.

دقیقه 88 : ضربه خطای به دست آمده پشت محوطه جریمه ذوب، با ارسال سامان نریمان جهان به دهانه دروازه همراه شد که در نهایت فرعباسی توپ را در اختیار گرفت.

🔴حاشیه:

* خاموش بودن برخی از چراغ‌های نورافکن ورزشگاه، باعث شد داور به ناظر بازی در این خصوص هشدار دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا