اخبارخارجی

نگاهی به تمام گل های هالند در لیگ برتر

گل های هالند در سیتی در رقابتهای این فصل لیگ برتر را در این نوشته با هم مرور میکنیم.

خرید جدید منچسترسیتی در حال حاضر تعداد گل های خود را دو رقمی کرده است،آن هم فقط در حالی که در ماه سپتامبر به سر میبریم.

ارلینگ هالند پس از امضای قراردادی به ارزش 51 میلیون پوند (63 میلیون دلار) با منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر عازم فوتبال انگلیس شد.

این بازیکن نروژی در حال حاضر با 10 گل در شش بازی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار دارد که چهار گل نسبت به نزدیکترین رقیبش ، الکساندر میتروویچ فاصله دارد.

هالند همچنین تنها به 4 بازی در لیگ برتر نیاز داشت تا اولین هت تریک خود را در این رقابت ها به ثمر برساند و در 19 دقیقه مقابل کریستال پالاس سه گل به ثمر رساند.

البته، او بلافاصله این کار را در بازی بعدی خود مقابل ناتینگهام فارست تکرار کرد. هالند برای دومین بازی متوالی توپ مسابقه را به خانه برد تا سیتی تیم تازه وارد لیگ برتر را 6-0 شکست دهد.

به همین دلیل اهل ورزش نگاهی به تمام گل های به ثمر رسیده توسط این غول نروژی انداخته است.

پنالتی مقابل وستهام

هالند در اولین بازی خود در لیگ برتر دو گل به ثمر رساند و اولین گل فصل خود را از روی نقطه پنالتی در پیروزی 2-0 مقابل وستهم در استادیوم لندن به ثمر رساند.

ملی پوش نروژی پس از سرنگون شدن در محوطه توسط دروازه بان تعویضی وستهم، آلفونس آرئولا در حالی که به دنبال توپ ارسالی از ایلکای گوندوگان می دوید، خودش ضربه پنالتی را به دست آورد.

گلهای هالند در سیتی

هالند خودش را بلند کرد، توپ را گرفت وبا فریب دروازه‌بان شوت را با ضربه پای چپ به گوشه پایین فرستاد.

هالند سپس در دقیقه 65 با گل دوم خود بعد از ظهر وستهم را به پایان رساند.

این بار کوین دی بروین بود که با یک پاس شکاف دفاعی فوق العاده، بازیکن 22 ساله را از خط دفاعی وستهم عبور داد.

هالند فقط آرئولا را داشت که  توانست ضربه را با خیال راحت بزند و کار را آسان جلوه دهد.

ضربه ای مرگبار مقابل نیوکاسل

سومین گل فصل هالند در تساوی هیجان‌انگیز 3-3 مقابل نیوکاسل یونایتد در سنت جیمز پارک به ثمر رسید.

نیوکاسل 3-1 پیش بود که هالند درست بعد از یک ساعت از کرنر ضربه ای زد تا تیمش به بازگشت امیدوار شود.

گلهای هالند در سیتی

سیتی یک کرنر کوتاه سریع زد که به دی بروین ضربه خورد. بازیکن بلژیکی توپی عمیق به سمت تیرک عقب فرستاد، جایی که رودری موفق شد هالند را در فاصله چند قدمی دروازه پیدا کند.

مهاجم موفق شده بود کاملاً بدون علامت وارد محوطه شش قدمی شود و از فاصله نزدیک روی ضربه ای رگباری قفل دروازه حریف را بشکند.

 گل های هالند در سیتی _هتریک مقابل پالاس

سیتی هفته بعد پس از شکست 2-0 مقابل پالاس در نیمه اول، مجبور شد دوباره سخت کار کند، اما هتریک 19 دقیقه ای هالند در برابر عقاب ها باعث پیروزی 4-2 شد.

بازی بعد از اینکه ضربه برناردو سیلوا  و گل وی باعث شد تا تیم پپ گواردیولا به بازگشت نتیجه امیدوار شود.

فیل فودن در یک توپ ارسالی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و هالند را در حال حمله به فضای در تیرک عقب دید و این بازیکن هم بین یواخیم اندرسن و مارک گوهی قرار گرفت تا اولین گل خود را در لیگ برتر با ضربه سر به ثمر برساند.

گلهای هالند در سیتی

گل دوم هالند مقابل پالاس، سیتی را برای اولین بار در این مسابقه پیش انداخت و یکی از ساده ترین گل هایی بود که نروژی با پیراهن آبی آسمانی به ثمر می رساند.روی یک ضربه کرنر، حرکت ترکیبی برناردو سیلوا با خولین آلوارز توپ را به جان استونز رساند. شوت او اما وارد دروازه نشد و در بازگشت به هالند رسید تا او از فاصله نزدیک دروازه حریف را باز کند.

اولین هتریک خود را برای سیتی با گلی به ثبت رساند که دقیقاً نشان داد چرا او را یکی از کشنده ترین مهاجمان جهان می دانند.در دقیقه 81 ارلینگ هالند شب درخشان خود را کامل کرد تا برای اولین بار با پیراهن سیتی هت‌تریک کند. گوندوگان توپ را به ستاره نروژی سپرد و او با استفاده از قدرت بدنی‌اش وارد، بازیکن حریف، را از سر راه برداشت و توپ را از دروازه‌بان کریستال پالاس عبور داد تا سومین گل او در این بازی به ثمر برسد.

 

نابود کردن ناتینگهام فارست

هالند بلافاصله مقابل ناتینگهام فارست هتریک کرد و تنها به 12 دقیقه زمان نیاز داشت تا در استادیوم اتحاد ثبت شود.

فیل فودن بار دیگر خالق پاس گل برای بازیکن سابق دورتموند بود. ملی پوش انگلیسی یک سانتر از بیرون محوطه جریمه ارسال کرد و هالند را در نزدیکترین محل پیدا کرد.مهاجم نروژی هم  از قدرت خود استفاده کرد تا توجه جو وورال را از خود دور کند و برای اولین بار با پای چپ خود توپ را وارد دروازه کند.

گلهای هالند در سیتی

 

دومین گل هالند در برابر فارست تنها 11 دقیقه پس از بازی او انجام شد و پس از مهار ضربه ضعیف گوندوگان از دروازه بان دین هندرسون انجام شد.با این حال، این گل  تماماً همکاری بین فودن و هالند بود. ضربه فیل فودن از درون محوطه جریمه توسط هندرسون برگشت داده شد و روی ریباند ارلینگ هالند برای زدن گل دوم برابر دروازه خالی، حاضر و آماده بود.دوندگی ملی پوش انگلیسی باعث شد هندرسون از دروازه خود خارج شود و سپس او بدون خودخواهی توپ را به هالند برگرداند تا با پای راست خود، ساده ترین ضربه را به دروازه خالی بزند.

مرد سیتی هتریک نیمه اول را با ضربه سر از فاصله نزدیک تنها 7 دقیقه قبل از پایان وقت بازی به پایان رساند.

این دومین هتریک هالند در تنها پنج روز پس از سه گانه او در برابر کریستال پالاس بود، و این گل یک تلاش تیمی بود که با پاس جسورانه ای از ژائو کانسلو در سمت چپ شروع شد.فودن موفق شد توپ را از روی دروازه به جان استونز برساند، او به سرعت توپ را از کنار هندرسون سرگردان و از روی دروازه به هالند هدایت کرد.

یک بار دیگر مهاجم در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گرفت و با وجود داشتن دو مدافع برای همراهی، توانست به راحتی از ورال بلند شود و از چند قدمی به خانه تکان دهد.

رگبار در ویلا

گل های هالند در سیتی با تک گل وی برابر استون ویلا در تساوی 1-1 مقابل تیم استیون جرارد به 10 گل رسید.این در حالی است که فقط شش هفته از رقابتهای لیگ برتر انگلیس می کذرد.

ضربه خرید جدید باعث شد که او تبدیل به سریعترین بازیکنی شود که به 10 گل در لیگ برتر انگلیس رسیده است و با رکورد میکی کوین که در سال 1992 ثبت شده بود، برابری می کند.

گلهای هالند در سیتی

این ضربه آسانی هم نبود، اما هالند آن را با ضربات معمولی خود به پایان رساند.

دی بروین پس از دویدن در سمت راست، پاس گل داد. هافبک سیتی یک سانتر عمیق را به سمت تیرک دورتر پرتاب کرد، جایی که هالند بدون علامت در حال پرواز بود و یک ضربه والی از مقابل امی مارتینز عبور داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا