اخبارداخلی

هشدار یحیی به بازیکنان؛ احتیاط ضروری نبود!

از تک تک هواداران زن پرسپولیس تشکر می‌کنم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید جو ورزشگاه آزادی باعث شده بود بازیکنان انگیزه زیادی پیدا کنند.

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان پس از پیروزی سرخ‌ها در ابتدا راجع به جو ورزشگاه و حصور هواداران خانم گفت: من به نوبه خودم جا دارد که این برد را به هواداران خاص تیم، بانوان عزیز تقدیم کنم. بانوان پرسپولیس گرامی واقعا حضورشان پرشور، گرم و با نشاط بود و از تک تک‌شان و همه هوادارانی که امروز ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم. جو خیلی خوبی بود و از تک‌تک‌شان سپاسگزاریم؛ این جو باعث شد بازیکنان هم انگیزه زیادی پیدا کنند و این حضور گرم‌شان انگیزه فوق‌العاده‌ای به ما داد. در حضور این هواداران حیف بود که بازی را نمی‌بردیم.

او در مورد شرایط بازی در نیمه اول گفت: نیمه اول، نیمه خوبی برای ما بود. کنترل بازی دست ما بود و توانستیم با پاس‌های کوتاه موقعیت‌های خوبی بسازیم و حریف را کاملا کنترل کنیم. به جز یک اشتباهی که انجام دادیم و باعث شد حریف به موقعیت برسد، فرصتی به حریف ندادیم.

یحیی راجع به نیمه دوم و بازی بهتر صنعت نفت در آزادی افزود: نیمه دوم، آنها حریف خوبی بودند و نباید از کیفیت فنی این تیم غافل شویم. برای همه تیم‌ها دردسر ایجاد خواهند کرد. در نیمه دوم نفت آبادان به بازی مسلط شد و توانستند موقعیت‌های خوب بسازند. یک مقدار باید در این بخش، وقتی جلو می‌افتیم بیشتر کار کنیم. در هر صورت باید از گلی که زدیم بهتر دفاع کنیم اما من بین دو نیمه هم به بازیکنان گفتم باید برای زدن گل دوم به زمین برویم. پرسپولیس هیچوقت نباید در زمین خودش دنبال حفظ بازی باشد.

سرمربی پرسپولیس صحبت‌هایش را با تشکر از شاگردانش اینطور ادامه داد: در هر صورت از بازیکنان تشکر می‌کنم، بازی دشواری بود و بازیکنان هم تلاش خودشان را کردند و با انگیزه زیادی وارد زمین شدند. گرفتن این سه امتیازها خیلی از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک می‌کند و در هر بازی باید درس‌های خوبی بگیریم و باید تجربه‌مان را برای اینکه زیباتر بازی کنیم افزایش دهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد کلین‌شیت‌های پی‌درپی تیم‌شان و عملکرد بیرانوند گفت: البته امروز فکر می‌کنم دو سه موقعیت به حریف دادیم اما عملکرد بیرانوند در آن صحنه نیمه اول خیلی خوب بود و نشان داد کیفیت بالایی دارد و بدون شک نفر اول تیم ملی ما در جام جهانی باید باشد. همچنین خط دفاعی و دفاع تیمی‌ای که بچه‌ها انجام دادند می‌توانند روی گل نخوردن‌مان تاثیر گذار باشد. وقتی چهار بازی گل نمی‌خوری واقعا حس خوبی است. گل نخوردن می‌تواند تضمین قهرمانی باشد و خیلی کمک کند.

یحیی معتقد است می‌توانند عملکرد دفاعی بهتری داشته باشند و در این‌باره بیان کرد: بازیکنان وقتی توپ نداریم وظایف دفاعی مشخصی دارند. بازهم می‌توانیم بهتر دفاع کنیم و توپگیری‌های بهتر از حریف داشته باشیم. به خصوص در انتقال‌ها، وقتی توپ گرفتیم باید انتقال دفاع به حمله خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی در مورد انتخابات فدراسیون و انتخاب مهدی تاج در پایان گفت: با روندی که وجود داشت، انتخابات لغو شد و دوباره برگزار شد، به نظرم با توجه به اینکه ایران فوتبال شناخته شده‌ای در آسیا است؛ این شکل و حواشی به‌وجود آمده در شأن فوتبال ایران نیست. باید برنامه ریزی بهتر داشته باشیم. در هر صورت خوشحالیم که فوتبال ایران سر و سامانی پیدا می‌کند؛ برای آقای تاج آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم برای فوتبال ثمربخش باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا