اخبارخارجی

یونایتد خواهان به خدمت گرفتن کاسمیرو

کاسمیرو در اولدترافورد؛منچستریونایتد آماده است تا کاسمیرو را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل کند باشگاه انگلیسی سعی دارد که او را متقاعد کند که به اولدترافورد برود.

کاسمیرو در تابستان امسال تمایل چندانی برای ترک رئال مادرید نداشت، اما علاقه اخیر یونایتد به این بازیکن برزیلی وسوسه انگیز به نظر میرسد.

کارلو آنچلوتی رئال مادرید و باشگاه هر دو خواهان ماندن بازیکن برزیلی در اسپانیا هستند، اما احترام متقابل زیادی بین بازیکن و باشگاهش وجود دارد. قهرمان اروپا به کاسمیرو گفته است که اگر او به وضوح اعلام کند که می‌خواهد برود و ارزش مالی آنها برآورده شود، مانع از رفتن او نمی‌شوند.

در صورتی که یونایتد بتواند با شرایط شخصی این بازیکن 30 ساله به توافق برسد، ممکن است قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند بین باشگاه ها منعقد شود،که با افزودن بندهای پاداشی، قرارداد کلی ممکن است به بیش از 60 میلیون پوند برسد.

چلسی نیز در تماس با رئال مادرید در مورد یک قرارداد احتمالی در مورد کاسمیرو،در حال بررسی  وتحت نظر گرفتن شرایط است تا در صورت لزوم در چند روز آینده شانس خود را امتحان کند.با این حال، یونایتد در حال صحبت با نمایندگان کاسمیرو است زیرا آنها می خواهند مطمئن شوند که این بازیکن می خواهد به اولدترافورد برود. منابع تایید کرده اند که اوضاع در 24 ساعت گذشته “شتاب” یافته است.

کاسمیرو در راه انتقال به اولدترافورد

در طول این مذاکرات مشخص شد که یونایتد مایل است نزدیک به 400000 پوند در هفته به کاسمیرو، با احتساب پاداش، بپردازد. منابع اسپانیایی گفته‌اند که دستمزد کازمیرو از نظر دستمزد او در رئال مادرید تقریباً دو برابر می‌شود، اگرچه منابع نزدیک به یونایتد گفته اند که چنین اخباری صحت ندارند.

چیزی که مشخص است یونایتد حتی حاضر است به بازیکن قراردادی پنج ساله پیشنهاد دهد – یک چشم انداز جذاب برای این بازیکن بالای 30 ساله.

منابع گفته اند که چلسی مایل به افزایش دستمزد این بازیکن نیست، اما با توجه به اینکه یونایتد نمی‌تواند فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، باید با پاداش مالی بر چلسی غلبه کند و این بازیکن را به خدمت بگیرد.

یونایتد قبلاً نشان داده است که مایل است دستمزدی مشابه آنچه که به فرنکی دی یونگ، هدف شماره یک تابستانی خود پیشنهاد داده است را به کاسمیرو نیز بپردازد. یونایتد به طور کامل تایید نکرده است که از به خدمت گرفتن فرنکی عقب نشینی می کند، اما بسیار بعید است که آنها بتوانند دو معامله با این بزرگی را انجام دهند.

در اوایل این هفته رسانه ها گزارش دادند که اریک تن هاگ 5 خرید جدید را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می خواهد که هافبک دفاعی در اولویت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا