اخبارخارجی

فقط به نتایج نگاه نکنید،یووه در حال پیشرفت است

الگری: شایعات اخراج از یوونتوس؟ نخواندم

یووه در حال پیشرفت است-ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در آستانه بازی مقابل مونتزا اعتماد به نفس زیادی دارد.

رسانه‌ها از سرنوشت‌ساز بودن بازی مونتزا و یوونتوس برای مکس الگری نوشته‌اند اما سرمربی یوونتوس در کمال اعتمادبه‌نفس است.

اهل ورزش | یک‌شنبه ساعت 17:30 به وقت تهران و در چارچوب هفته هفتم سری آ، یوونتوس مهمان مونتزای قعرجدولی خواهد بود. به گزارش اسکای ایتالیا، ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس در نشست خبری پیش از این بازی درباره رویکرد تیمش در بازی فردا گفت:

چیزی فراتر از یک واکنش می‌خواهم، گرچه احترام زیادی باید برای مونتزا قائل باشیم. آن‌ها بازی‌هایی عالی انجام داده‌اند و از نظر کیفیت فردی بازیکنان خوبی دارند. باید به نقاط ضعف‌مان توجه بیش‌تری داشته باشیم. تحلیل هفت گل خورده قبلی ما نشان می‌دهد با داشتن توجه بیش‌تر می‌توانستیم آن‌ گل‌ها را دریافت نکنیم. فقط نباید به نتایج نگاه کنیم. من باور دارم تیم در حال پیشرفت است. حالا باید در بازی‌های آینده روی عملکرد خوب و کسب نتیجه تمرکز کنیم. بعد از تعطیلات، اعتماد به نفس بیش‌تری خواهیم داشت و باید برای چالش لیگ قهرمانان اروپا آماده شویم.

  • وضعیت وخیم مصدومان یووه:

 گلایه از مهره‌های یوونتوس؟ با خبرنگار کوریره دلاسرا فقط گفت‌وگو داشتم اما آن گفت‌وگو به عنوان مصاحبه پیاده شد. در خصوص مصدوم‌ها از پزشکان گزارشی دریافت کرده‌ام. ما 11 مصدومیت عضلانی داشته‌ایم. سال گذشته کلا 10 مصدوم عضلانی داشتیم اما الان بعد از 8 مسابقه 10 مصدوم عضلانی داریم. مسلما اشتباهاتی داشته‌ایم اما چه کسی اشتباه نمی‌کند؟ من مسلما اشتباهات بیش‌تری نسبت به سایرین داشته‌ام. سال گذشته مشکلات بازیکنان ما فلکسور بود و امسال اداکتور. ما سعی می‌کنیم توضیحات را ارائه کنیم اما درباره کیفیت کار کارکنان باشگاه تردیدی وجود ندارد.

  • بازیکنان در دسترس:

فردا چندین بازیکن جوان همراه ما خواهند بود. شزنی در دسترس است اما پرین بازی خواهد کرد. دی ماریا می‌تواند از اول بازی کنید. باید از میان کوستیچ و مویزه کین و یک نفر در خط دفاعی تصمیم‌گیری کنم. فردا با دوست عزیزم آدریانو گالیانی دیدار می‌کنم. دیدن او و رییس برلوسکونی همیشه باعث خوشحالی است و آن‌ها با مونتزا فوق‌العاده کار کرده‌اند.

طی روزهای اخیر شایعه‌هایی مبنی بر اخراج ماسمیلیانو الگری از یوونتوس مطرح شد:

 هیچ‌یک از شایعات اخراج الگری از یوونتوس را نخوانده‌ام و آن‌ها را از دست داده‌ام. همیشه همین بوده است؛ وقتی یک نتیجه خوب نمی‌گیریم، الگری زیر سوال می‌رود و در خطر اخراج قرار می‌گیرد اما من درباره کاری که انجام می‌دهیم اطمینان دارم. به بازیکنانم گفته‌ام تعطیلاتم را خراب نکنید چون کمی به آرامش نیاز دارم. یک بار با هشت شوت زده و دریافت یک شوت مقابل ساسولو باختیم و شما نوشتید الگری اصلا چیزی بارش نیست. در ادامه صدرنشین سری آ شدیم و شما نوشتید عجب یوونتوس قدرتمندی اما در آن بازی‌ها بعضا خوب نبودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا