اخبارخارجی

گالتیه:یک بازی بسیار بزرگ و هیچ کس در مورد آن نمی پرسد

کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی پی اس جی و مارسی از مطرح شدن سوالات در مورد شایعات جدایی کیلیان امباپه عصبانی بود و گفت که یک بازی بسیار بزرگ و هیچ کس در مورد آن نمی پرسد،امباپه با درخشش برابر بنفیکا پاسخ همه را داد.

به گزارش “اهل ورزش“، پی اس جی، صدرنشین لیگ یک فرانسه، یکشنبه در پارک دو پرنس میزبان مارسی خواهد بود. دیدار لوکلاسیک فوتبال فرانسه که اهمیت بالایی دارد. مارسی با سه امتیاز کمتر در رده سوم قرار دارد. این روزها پی اس جی بار دیگر به کانون شایعات تبدیل شده و گفته می شود کیلیان امباپه درخواست جدایی از باشگاه در زمستان را داده است.

یک بازی بسیار بزرگ و هیچ کس در مورد آن نمی پرسد

کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری بازی با مارسی و در واکنش به شایعات جدایی امباپه گفت:«به اندازه کافی بالغ هستم تا این گونه مسائل را به خوبی مدیریت کنم. در نشست خبری بازی قبلی برابر بنفیکا همه سوالات در مورد امباپه بود و یک سوال در مورد بازی مطرح نشد. گویا امروز هم شرایط یکسان است. 10 یا 15 دقیقه زمان نشست است و سوالات همه غیر فوتبالی. هر چه هم بگویم، برعکسش را منتشر می کنید.»

گالتیه ادامه داد:«بازیکنان پی اس جی جدی و حرفه ای هستند ولی انگار این مورد علاقه هیچکس نیست. من اینجا نیستم تا پاسخ شایعات را بدهم. امباپه در بازی با بنفیکا بهترین پاسخ ممکن را داد. او گل زد و بهترین بازیکن زمین معرفی شد. از اینکه مربی پی اس جی هستم، احساس غرور می کنم ولی دوست دارم در نشست ها از فوتبال حرف بزنیم نه شایعات.»

یک بازی بسیار بزرگ و هیچ کس در مورد آن نمی پرسد

گالتیه در مورد اینکه امباپه برابر مارسی بازی خواهد کرد یا خیر گفت:«اگر منتظر شنیدن جمله ای از من هستید که از آن تیتر یک درست کنید، در اشتباه هستید. همه دنیا منتظر تماشای این بازی هستند و شما از شایعات حرف می زنید. کیلیان شرایط خوبی دارد و جو رختکن نیز خوب و مثبت است. او مشکلی برای بازی ندارد.»

غیبت احتمالی لیونل مسی:«مسی امروز تمرین کرد ولی باید تا فردا صبر کنیم. الان می گویم که مسی برای بازی در دسترس است ولی باید صبر کنیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا