اخبارخارجی

پیولی: شاهد یک بازی کثیف و پرخطا بودیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از توقف تیمش مقابل ساسولو از سبک بازی حریف به شدت انتقاد کرد.

میلان در هفته چهارم سری آ در خانه ساسولو به مصاف این تیم رفت و در نهایت به کسب تساوی 0-0 رضایت داد تا از چهار هفته اول فصل جدید هشت امتیاز به‌دست بیاورد. بازی امشب با خطاهای متعدد همراه بود و به دلیل توقف‌های متعدد با 9 دقیقه وقت‌های تلف‌شده در پایان نیمه دوم همراه بود.

استفانو پیولی در کنفرانس خبری بعد از بازی از سبک بازی ساسولو انتقاد کرد و از این مسابقه به عنوان یک بازی کثیف و پر از خطا یاد کرد. او در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره دربی میلان گفت هنوز به آن بازی فکر نکرده و با اینکه می‌داند نتیجه دربی میلان با بازی‌های دیگر تفاوت دارد ولی دربی اول فصل تفاوتی با دربی‌های دیگر ندارد و میلان می‌داند چطور باید برای مصاف با اینتر آماده شود.

تساوی مقابل ساسولو
ما تا حدودی سردرگم بودیم و در حرکات‌مان کیفیت لازم را نداشتیم. شاهد بازی کثیف و پرخطایی بودیم که بارها متوقف شد.
دکتلر به عنوان شماره 9 کاذب؟ بله، می‌تواند اینطور باشد. من باید نیروی بازیکنان را مدیریت کنم. با حضور اوریگی و ربیچ ما شاهد تغییراتی جدید خواهیم بود.
این ما هستیم که تعیین می‌کنیم حریف مقابل ما چطور بازی می‌کند؟ در بازی آتلانتا شاهد این بودیم و در بازی با ساسولو هم همینطور. اما در عین حال وقتی یک بازی را تحلیل می‌کنید فقط نباید به تاکتیک میلان اشاره کنید بلکه باید به این هم بپردازید که تیم مقابل تصمیم گرفت در برابر میلان چطور بازی کند؟
میلان امروز کیفیت لازم را نداشت. ما خیلی عجول بودیم و وقتی حریف فضاها را بست و در دفاع متمرکز شد؛ این تاکتیک ما را عصبانی کرد.

تعویض‌های پرتعداد
تعویض‌های بیش از حد؟ من اینطور فکر نمی‌کنم. ما امروز فاقد کیفیت لازم بودیم و باید تغییراتی می‌دادیم. هدف همه تغییرات در ترکیب تیم، پیروزی در بازی بود.
مقایسه با میلانِ صد روز پیش؟ این داستان دیگری است. ما تیمی هستیم که با هم کار می‌کند و از  این همکاری انگیزه و نیرو می‌گیرد. فقط این را می‌دانم که از فردای این بازی با انگیزه به مراتب بیشتر تلاش خواهیم کرد.

آماده شدن برای دربی میلان
تا این لحظه درباره دربی فکر نکرده‌ایم. آماده‌شدن برای دربی مثل همیشه برای ما ساده خواهد بود. رقابت ما رقابت سخت و نفس‌گیری است و با اینکه تازه در شروع فصل هستیم می‌دانیم که پیروزی در دربی نسبت به بازی‌های عادی وزن متفاوتی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا