اخبارداخلی

4 بازی سنگین پرسپولیس تا نیم فصل

4 بازی سنگین پرسپولیس تا نیم فصل- پرسپولیس بعد از تعطیلات 4 بازی سخت و سنگین با تیم های بالانشین جدول دارد.

گل محمدی و شاگردانش پس از دو بازی آسان مقابل ملوان و مس کرمان در چهار هفته بعدی باید به مصاف رقبای سرسخت تری برودند.

به گزارش اهل ورزش|، اگرچه پیش بینی می شد پرسپولیس در دو هفته اخیر مقابل ملوان و مس کرمان بازی های آسان تری در پیش داشته و حتی می تواند تفاضل گل خود را در مصاف با تیم های پانزدهم و سیزدهم جدول کمی بالار ببرد اما درنهایت در این دو بازی نیز به پیروزی یک بر صفر رسید تا با بردهای حداقلی همچنان در صدر باقی بماند.

حال در هفته های پیش رو و بعد از تعطیلات، پرسپولیس باید به ترتیب با تیم های استقلال، پیکان، گل گهر و نساجی بازی کند که همگی به جز پیکان، جزو تیم های نیمه بالایی جدول هستند و البته فوتبالی ها هم می دانند که با شناختی که سرمربی پیکانی ها از تفکرات یحیی دارد این بازی تا چه اندازه سنگین و نزدیک خواهد بود.

پرسپولیس در همان گام ابتدایی بعد از تعطیلات در هفته دوازدهم مقابل استقلال صف آرایی خواهد کرد تا جدال بزرگ و حیثیتی فوتبال ایران را انجام دهد.

در هفته سیزدهم پرسپولیس میزبان پیکان است و قطعا پیروزی سرخ های تهرانی در مصاف مجتبی حسینی و گل محمدی با اندیشه های نزدیکی که دارند، آسان نخواهد بود.

در هفته چهاردهم پرسپولیس باید در سیرجان به مصاف گل گهر برود که بی تردید یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل سرخ ها خواهد بود  و امیر قلعه نویی که نتایج خوبی مقابل پرسپولیس گرفته تمام توانش را برای پیروزی بر پرسپولیس به کار خواهد گرفت.

درنهایت و در آخرین هفته دور رفت در هفته پانزدهم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی خواهد بود. دیداری که بی تردید یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس خواهد بود و نساجی چه از نظر جایگاهی که در جدول دارد و چه به واسطه شناختی که حمید مطهری و یحیی از هم دارند، بازی آسانی نخواهد بود.

فراموش نکنیم مطهری و حسینی در جایگاه مربیان سابق پرسپولیس و دستیاران قبلی یحیی گل محمدی، انگیزه های زیادی برای برتری بر اندیشه های یحیی و پیروزی مقابل پرسپولیس دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =

دکمه بازگشت به بالا