اخبارداخلی

این جام‌جهانی بیشتر برای پولدارهاست

هزینه های جام جهانی برای هواداران-به عقیده رئیس فدراسیون فوتبال، با توجه به هزینه‌های گزاف در قطر، این جام جهانی بیشتر برای پولدارها مناسب است.

تیم ملی فوتبال ایران کمتر از دو هفته دیگر اولین بازی خود را در دور گروهی جام جهانی 2022 مقابل تیم ملی انگلیس انجام خواهد داد. در این مقطع که جام جهانی بیش از هر مقطعی به ما نزدیک شده، هنوز دغدغه‌ها و مسائلی وجود دارند که ذهن اهالی فوتبال را به خود درگیر کرده است. کیفیت آماده‌سازی تیم ملی و البته حمل و نقل و اسکان هواداران ایرانی، مهمترین این دغدغه‌ها هستند.

در خصوص کیفیت آماده‌سازی تیم ملی، اظهارات ضدونقیض زیادی را شاهد هستیم و برخی ها معتقد هستند که تدارک کافی برای تیمی که می خواهد در جام جهانی اولین صعود خود را تجربه کند، صورت نگرفته است. مهدی تاج با رد انتقادات از وضعیت آماده‌سازی تیم ملی گفت: از زمانی که آقای کی‌روش برای همکاری دعوت شد تمرینات را با بازیکنان داخلی شروع کردیم. الان هم همین کار را انجام دادیم. بازیکنان خارجی شرایط خاص خود را دارند و داخلی ها هم تمرین می کنند.

او افزود: دو بازیکن حاضر در قطر هم مشکل داشتند که با حل آن به اردو برگشتند. نگرانی خاصی در مورد تیم ملی وجود ندارد. ایران با سرمربی کار می کند که با وجود شناخت از بازیکنان، تنها دو ماه است که کار خود را شروع کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر صحبت می کرد، در اظهارنظری جالب نسبت به گرانی هزینه ها برای هواداران در قطر گفت: به نظرم می رسد که جام جهانی قطر، جام جهانی گرانی باشد و بیشتر برای پولدارهاست. قیمت هتل ها بسیار گران است و از شبی 300 تا 500 دلار شروع می شود. نگران این هستیم که 22 هزار 820 بلیتی که فروختیم، همه نتوانند در قطر حاضر شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص افزود: ما البته بلیت‌ها را فروختیم و پولش را گرفته ایم. به همین دلیل تدابیری اندیشیده‌ایم که بتوانیم با مجموعه هواپیمایی یکروزه آنها را به قطر برده و برگردانیم. یعنی بروند بازی را تماشا کنند و برگردند. این با توجه به حذف هزینه اقامت، خیلی ارزان‌تر در می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شش =

دکمه بازگشت به بالا