اخبارخارجی

زیباترین لباس های فصل 2022-2023

لباس‌های سوم در طول فصل تا حدودی تحت الشعاع لباس‌های خانگی و خارج از خانه قرار می‌گیرند، اما وقتی طرح‌ها عجیب‌تر و زیبا می‌شوند، نادیده گرفتن آن‌ها سخت است. در سال‌های اخیر شاهد ظهور دوباره طرح‌های قدیمی نمادین با ظاهر جسورانه جدید بوده‌ایم که به فرهنگ و سنت‌های باشگاه‌ها ادای احترام می‌کنند.زیباترین لباس های سوم فصل را در این مقاله با هم مرور خواهیم کرد.

در حالی که کیت های سوم ممکن است سرفصل اخبار نباشند، شما نمی خواهید برخی از این نسخه های باورنکردنی را برای فصل 2022-23 از دست بدهید. در اینجا بهترین پیراهن‌های لباس سوم فوتبال که تا کنون در این فصل معرفی شده‌اند، آورده شده است.

ساوتهمپتون

ساوتهمپتون

کیت سوم ساوتهمپتون از هواپیماهای RAF که برای اولین بار از شهر پرواز کردند الهام گرفته شده است. از این رو رنگ خاکی با سایه‌زنی، طراحی مدرن و تیز را ایجاد می‌کند. این الگویی است که از استتار استفاده شده در هواپیماها و همچنین حرکت پروانه تقلید می کند.

تاتنهام

تاتنهام

تاتنهام به تم “جرأت به رفتن جسورانه” خود برای لباس سوم امسال با یک کیت سوم چاپ گرافیکی کامل ادامه می دهد. این در رنگی فیروزه ای و آبی، با طرحی موج دار که یادآور چیزی است که در زیر دریا پیدا می شود، ارائه می شود.

میلان

میلان

میلان، قهرمان سری آ، با لباس‌های فصل 2022-23 خود مجموعه پیراهن‌های خود را با لباس سوم تکمیل می‌کند که با رنگ سبز زیتونی درخشان و الهام‌گرفته از مد روز شهر، نماد میلان را به تصویر می‌کشد. پیراهن سبز زیتونی منحصربه‌فرد دارای یک گرافیک تونالیست از صلیب سنت آمبروز روی سینه در کنار نسخه‌ای تک رنگ از نشان باشگاه میلان است.

ناتینگهام فارست

ناتینگهام فارست

طرح تکراری آبی و مرجانی روی پیراهن آبی سرمه ای، پیراهن ناتینگهام فارست را به یکی از بهترین ها برای فصل جدید تبدیل کرده است. این یک لباس شیک با حال و هوای یکپارچه سازی با سیستم عامل و یک مدعی عالی برای لباس سوم برتر است زیرا باشگاه ناحیه میدلندز پس از 23 سال غیبت به لیگ برتر بازمی گردد.

لیورپول

لیورپول

لیورپول مجموعه لباس های 2022-23 خود را با لباس سوم الهام گرفته از بنر تکمیل می کند. قرمزها، که دارای سابقه غنی موفقیت در فوتبال اروپا هستند، بنرهای معروفی را جشن می‌گیرند که غالباً کپ را زیبا می‌کنند و با این باشگاه به روزهای دور در رقابت‌های اروپایی سفر می‌کنند.

یوونتوس

یوونتوس

آدیداس و یوونتوس برای لباس سوم فصل 2022-2023 خود به گذشته نگاه می کنند و دو رنگ صورتی و آبی را که مشخصه تاریخ خود بوده اند را به گذشته بازگردانند. این پیراهن برجسته دو رنگ بدنام را با هم ترکیب می‌کند تا یک الگوی کالویدوسکوپی منحصربه‌فرد در سراسر پایه پیراهن ایجاد کند، که با رنگ های آبی همسان روی یقه و سرآستین‌ها همراه شده و با سه راه راه و لوگوی کلاسیک سفید تکمیل شده است.

لیل

لیل

New Balance لباس سوم مشکی و طلایی براق را برای تیم لیل که در لیگ 1 حضور دارد را ایجاد کرده است. فاکتور اصلی پیراهن یک طرح طلایی است که از بالا تا آستین محو می شود. لوگوی باشگاه و لوگوی New Balance نیز طلا دوزی شده است تا به مجموعه پیراهن های تیم فرانسوی اضافه شود.

لستر سیتی

لستر سیتی

لستر بیانیه ای را با لباس سومی ارائه می دهد که جزئیات مارون را به عنوان اشاره ای به تیم قهرمان جام حذفی 2020-21 نشان می دهد. این پیراهن دارای دو پنل سفید در دو طرف با گرافیک پیچیده تور مانند در رنگ‌های بژ است.

بارسلونا

بارسلونا

نایک لباس های سه گانه فصل 2022-23 بارسلونا را با پیراهن سوم و با الهام گرفتن از صلیب سنت جوردی در سی امین سالگرد اهدای این جایزه به پایان رساند. با فاصله گرفتن از خطوط معمولی که روی لباس های باشگاه می بینیم، لباس سوم 2022-23 بر روی یک ضربدر قرمز و آبی بزرگ روی سینه روی یک پایه خاکستری تماما تمرکز می کند.

آژاکس

آژاکس

آدیداس که یک پیراهن سوم هیجان انگیز با الهام از شهر  برای آژاکس طراحی کرده است تا این کیت سوم طلایی آژاکس 2022-2023 را برای ما به ارمغان بیاورد. خود پیراهن دارای یک پایه طلایی است که با یک نوار عمودی به رنگ های پرچم شهر به هم متصل شده است. پس از بررسی دقیق تر، این شبح های استادیوم هستند که مهر منحصر به فرد خود را به کیت می دهند. 9 تا از برجسته‌ترین زمین‌های فوتبال خیابانی آمستردام بر روی پیراهن خودنمایی می‌کنند، که به طرز ماهرانه‌ای در واترمارک‌های دودی گنجانده شده‌اند و به فرهنگ منحصربه‌فرد فوتبال خیابانی شهر ادای احترام می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 5 =

دکمه بازگشت به بالا